Rezultatele provocărilor de 30 de zile,

O privire mai profundă asupra provocărilor de 30 de zile și 90 de zile

Pagina principala O privire mai profundă asupra provocărilor de 30 de zile și 90 de zile Unul dintre instrumentele mele preferate de auto-îmbunătățire, fie că este vorba de îmbunătățirea financiară sau de fitness sau dieta sau îmbunătățirea morală sau orice altceva, este provocarea de 30 de zile.

Este un instrument pe care l-am folosit de ani de zile pentru a mă împinge rezultatele provocărilor de 30 de zile direcție mai bună și a-mi stabili obiceiuri mai bune în viața mea. Pentru cei care nu știu, o provocare de 30 de zile este pur și simplu o provocare pentru sine de a adopta un fel de schimbare a stilului de viață timp de 30 de zile. Am scris despre aplicațiile financiare pentru provocările de 30 de zile din trecut și am sugerat 10 astfel de provocări: Provocarea nr.

Provocarea nr. Provocarea 9: timp de 30 de zile, faceți o idee de cadou în fiecare zi pentru o persoană diferită din viața voastră. Dacă doriți să știți de ce unele dintre acestea sunt utile din punct de vedere financiar sau doriți mai multe detalii, vă încurajez să citiți articolul original, Puterea provocării de 30 de zile.

rezultatele provocărilor de 30 de zile

În cele mai multe luni, fac una sau două provocări diferite de 30 de zile. De exemplu, luna aceasta, provocarea mea a fost să mănânc vegan la micul dejun și la prânz în fiecare zi timp de 30 de zile și să creez 10 idei de povestiri interesante în fiecare zi timp de 30 de zile. Uneori, provocările mele sunt legate de finanțe, alteori sunt legate de dietă, alteori sunt legate de fitness, alteori sunt legate de moralitate, alteori sunt legate de hobby La sfârșitul unei provocări de 30 de zile, voi reveni invariabil la obiceiurile și rutinele mele anterioare.

La sfârșitul acestei luni cu excepția cazului în care se schimbă cevamă voi întoarce la un mic dejun și prânz non-vegan și mă voi întoarce la idei de poveste scurtă.

Adoptați un nou obicei. Ați auzit de provocări legate de bani, provocări de apă galonată și, bineînțeles, orice provocări ciudate pe rețelele de socializare pe care le fac copiii în zilele noastre, dar cea mai populară provocare este despre tine. Dar funcționează aceste mini resetări lunare? Pot, dar trebuie să le abordați în mod corect, spune Helen L. Coons, dr.

Motivul pentru aceasta este că durează mult mai mult de 30 de zile pentru a stabili cu adevărat un obicei permanent în viața ta. În funcție de studiu sau de obișnuința specifică, poate dura de la 40 la de zile pentru a face cu adevărat un obicei permanent și, uneori, poate dura chiar mai mult decât atât. Uneori, revenirea la obiceiurile vechi este în regulă. Există multe provocări de 30 de zile pe care, odată încheiate, le-au terminat.

De exemplu, reducerea dimensiunii unui dulap nu poate continua pentru totdeauna, deoarece în cele din urmă rămâneți fără haine. Există alte rutine pe care ați putea dori să le faceți pentru o vreme și apoi să le renunțați, cum ar fi generarea de idei de poveste scurtă. Cu toate acestea, uneori, rezultatele provocărilor de 30 de zile nu vreau să mă întorc înapoi, pentru că văd beneficiile noului obicei, dar fără un impuls mai persistent, oricum revin la vechile obiceiuri.

De exemplu, o bună rutină de exerciții fizice este o provocare extraordinară de 30 de zile, dar o persoană probabil nu vrea să revină la sedentarism după ce cele 30 de zile au trecut.

Pe 30 noiembrie începem un program de slăbit format din provocări zilnice!

Motivul este că multe provocări de 30 de zile sunt într-adevăr doar probe pentru noi comportamente permanente. Ideea unei astfel de provocări nu este neapărat să stabilească permanent cârligul unei schimbări de stil de viață deși ar fi frumosci să ne dăm seama dacă o astfel de schimbare este cu adevărat ceva ce vrei în viața ta. De exemplu, vreau să mănânc o dietă vegană la micul dejun și la prânz? Este într-adevăr un pozitiv net pentru mine?

Cumpărarea tuturor articolelor mărcii magazinului este un lucru pozitiv? Oprirea definitivă adhd concerta pierdere în greutate televizorului este un lucru pozitiv? Despre asta este o provocare de 30 de zile - răspunsul la această întrebare. Deci, ce se întâmplă atunci când se răspunde la această întrebare? Ce se întâmplă când ești la sfârșitul unei provocări de 30 de zile și crezi că aceasta este o schimbare bună în viața ta, dar ai nevoie de structură înainte ca aceasta să devină un obicei permanent?

Aici intervine o provocare de 90 de zile. O provocare de 90 de zile nu este la fel ca o provocare de 30 de zile Ar putea fi ușor să ne gândim doar la o provocare de 90 de zile ca la același lucru cu o provocare de 30 de zile, cu excepția a trei ori mai lungă.

Ce este o pâlnie de vânzări?

Am descoperit în ultimul an sau doi că sunt de fapt animale foarte diferite. Pentru inceput, există o provocare de 30 de zile pentru a vă ajuta să vă dați seama dacă un nou obicei este potrivit pentru dvs.

Scopul unei provocări de 90 de zile este foarte diferit de o provocare de 30 de zile. O provocare de 30 de zile este despre descoperire sau, în unele cazuri, despre finalizarea unei sarcini. O provocare de 90 de zile este legată de schimbare - în mod ideal schimbare permanentă.

Contra la 30 de zile provocări

Pentru multe lucruri, se estompează după câteva săptămâni, dar o provocare de 30 de zile este de obicei cea mai mare parte sau în totalitate în acea perioadă de lună de miere. O provocare de 90 de zile merge mult mai mult decât atât. O provocare de 30 de zile se concentrează pe termen scurt, în timp ce o provocare de 90 de zile se concentrează pe termen lung. Cu o provocare de 30 de zile, evaluați schimbarea pe care doriți să o faceți.

Se rezolvă asta pentru mine?

rezultatele provocărilor de 30 de zile

Este ceva pozitiv în viața mea? Cum pot face ca fiecare zi să fie mai rezultatele provocărilor de 30 de zile. O provocare de 90 de zile este o încercare de a face o schimbare pozitivă, probabil una pe care ai dat seama în timpul unei provocări de 30 de zile, permanentă.

Încercați din greu să stabiliți un nou normal. In experienta mea, o provocare de 30 de zile este de obicei distractivă, în timp ce o provocare de 90 de zile, în special în primele 60 de zile, poate fi surprinzător de grea. Nu te va simți distractiv, deși s-ar putea să începi să vezi rezultate care îți plac. Cu toate acestea, pentru mine, uneori între ziua 60 și ziua 90, rezistența dispare doar pentru majoritatea provocărilor de 90 de zile și simt că este un lucru firesc de făcut.

Aceasta presupune, desigur, că o astfel de provocare a fost într-o serie neîntreruptă de atât de mult timp. Când se întâmplă acest lucru, schimbarea este aproape permanentă. Ziua ta se va simți greșită dacă noul obicei nu face parte din ea. Am început să migrez încet la provocări de 90 de zile în ultimul an și jumătate, încercând abordări diferite și simt că provocările mele din primul trimestru al acestui an au fost destul de reușite.

Provocare decembrie

Deci, cum anume reușesc să provoc o rezultatele provocărilor de 30 de zile de 90 de zile? Trebuie să încep prin a vorbi puțin despre declanșatoare.

rezultatele provocărilor de 30 de zile

Intră Marshall Goldsmith Adevărata cheie pentru înțelegerea unei provocări de 90 de zile pentru mine a fost citirea cărții Triggers de Marshall Goldsmith.

Am împărtășit deja o recenzie detaliată a declanșatorilor, precum și o discuție despre întrebarea cheie pusă de carte. Pentru a rezuma, Triggers se concentrează pe modul exact în care oamenii stabilesc noi obiceiuri.

Pro la provocarea pentru 30 de zile

Abordarea Goldsmith este aceea elementul cheie în stabilirea unui nou obicei este intenția și efortul sincer, sincer. Ideea sa de bază este că dacă încercați cu adevărat să faceți tot posibilul în fiecare zi pentru a vă stabili un obicei, chiar dacă nu ați fost perfect la asta din cauza capriciilor zilei, acel obicei va deveni în cele din urmă noul dvs.

Metoda pe care Goldsmith o recomandă pentru a face acest lucru este să adopți o rutină zilnică de evaluare a obiceiurilor tale. Sugestia Goldsmith este să vă înscrieți într-adevăr pe o scară de la 1 la 10 dacă ați făcut cu adevărat tot posibilul să executați acel obicei în contextul zilei dvs.

Cu alte cuvinte, ceea ce îi pasă cel mai mult este intenția și efortul, nu rezultatele perfecte. De ce este mai importantă intenția și efortul decât rezultatele? Să presupunem că vă întrebați dacă ați făcut tot posibilul astăzi să mâncați o dietă hipocalorică.

Majoritatea zilelor, s-ar putea să nu fie nevoie de o grămadă de eforturi pentru a pune capăt asta dacă vă pregătiți propriile mese. Cu toate acestea, câțiva prieteni vă invită la cină la un restaurant elegant citiți: bogat în calorii.

  • Rezultatele pierderii în greutate xenadrină
  • Im încercarea de a pierde meme de greutate
  • Ideal vă pierderea în greutate buffalo
  • Vrei să slăbești și îți plac provocările?

Te-ai dus acolo și ai aruncat prudență vântului și ai sapat într-o grămadă de foie gras urmărit de mai multe băuturi după cină? Sau ai mâncat foarte ușor înainte de cină, ai ales opțiuni relativ scăzute de calorii și ți-ai menținut consumul de alcool la minimum?

În această din urmă situație, chiar ai făcut tot posibilul pentru a-ți menține caloriile scăzute rezultatele provocărilor de 30 de zile poți totuși să-ți dai un scor foarte bun pentru ziua respectivă, chiar dacă ai mers puțin mai sus decât ai fi intenționat altfel. Intenția și rezultatele provocărilor de 30 de zile sunt esențiale, deoarece depășesc soiurile din zilele tale. Unele zile vor fi perfect configurate pentru a-ți scoate obiceiul din parc, în timp ce altele ar putea face acest lucru dificil.

Cu cât intenționați mai mult să faceți lucrurile bine și sarma de ardere a grasimilor urmați această intenție, chiar dacă rezultatele nu sunt întotdeauna egale, cu cât te înveți mai mult să aplici acest nou comportament al tău într-o varietate de situații care apar în viața ta. Înveți rezultatele provocărilor de 30 de zile te blochezi cum să faci asta, indiferent de ceea ce aruncă viața asupra ta.

Pentru mine, efortul și intenția continuă care îmi creează un obicei. Împingându-mă să aplic în mod constant intenția și efortul unui anumit comportament, devine destul de constant în viața mea, indiferent de modul în care merge viața mea de zi cu zi. Până acum, de cele mai multe ori, 90 de zile au fost suficiente pentru a stabili cu adevărat un nou comportament cu adevărat puternic în viața mea.

Cum se face provocarea de 30 de zile de sănătate mintală

Deci, cum arată asta de fapt în viața mea? Un exemplu concret: Pregătirea implicită a mesei la domiciliu În timp ce Sarah și cu mine ne-am pregătit de mult majoritatea meselor acasă, de multe ori am simțit că există momente în care mâncăm în afara casei din motive de comoditate și asta se datorează mai ales planificării deficitare.

  • One Funnel Away Challenge Review: 30 de zile pentru profitabile afaceri - Marketing Affde
  • Corpul slim fast americanas
  • Pierderea în greutate camp fresno
  • Rezultatele provocării de 30 de zile pentru Squat | musclemag.ro
  • Hoe eco subțire gebruiken
  • Adăugați în lista de dorințe Instalați Cea mai bună aplicație dinaplicație de top în tendințe și cea mai bună aplicație de autoperfecționare selectată de Google Play.

Practic am vrut să elimin rezultatele provocărilor de 30 de zile din viața mea, atât din motive de cheltuieli, cât și din motive de sănătate. Așadar, am decis să adopt un nou obicei: Nu mai voi mânca mese pe care nu le-am pregătit acasă decât dacă implică călătorii peste noapte, un eveniment social sau o sărbătoare sau o urgență autentică.

Dacă nu intră în această categorie, mănânc acasă.

rezultatele provocărilor de 30 de zile

Am vrut să simt că modul implicit absolut normal pentru toate preparatele alimentare este propria mea bucătărie. Aceasta a implicat de fapt o serie de schimbări. Cel mai important, a implicat o mai atentă planificare și gândire a meselor.

Care erau vremurile când mâncam afară pentru comoditate? De ce s-a întâmplat asta?

O privire mai profundă asupra provocărilor de 30 de zile și 90 de zile - Dolarul simplu

Ce aș putea face altfel? Am început cu o provocare de 30 de zile pentru acest ultim an, pentru a vedea dacă aș putea merge o lună întreagă pregătind fiecare masă acasă, cu excepția rarelor excepții menționate mai sus. A funcționat destul de bine și am fost mulțumit de rezultate, atât din punct de vedere financiar, cât și nutrițional.

rezultatele provocărilor de 30 de zile

Deci, am decis că vreau să-l transform într-un obicei permanent. Primul lucru pe care l-am făcut este că am imprimat o singură coală, un calendar de perete de trei luni, ca acesta, dar cu un design propriu, cu un spațiu mare pentru fiecare zi în care să scriu.

Pro și contra provocărilor de antrenament de 30 de zile ()

În fiecare dimineață, ca parte a rutinei mele de dimineață, mă gândeam la noul meu obicei. Astăzi, voi face tot posibilul să îmi pregătesc toate mesele acasă. După ce am rezultatele provocărilor de 30 de zile asta, am pus un mic X în colțul zilei din acel calendar.

Pe măsură ce m-am mutat de-a lungul zilei, încerc să fiu puțin conștient de intenția mea; memento-ul de dimineață ajută la asta. Dacă cred că astăzi ar putea fi dificil, voi pune un memento sau două pe telefonul meu pentru a mă împinge la un moment potrivit.

Scopul este să fac lucruri cum ar fi pregătirea unei cine la picnic sau să mă fac un prânz pentru a merge să mă simt complet normal. La sfârșitul fiecărei zile, mă întrebam pur și simplu am făcut tot posibilul să-mi pregătesc toate mesele acasă?

Informațiiimportante