Pushup- uri și locuri pentru a pierde în greutate

Push-up-uri pe mușchii pieptului: cum să pompeze pieptul apăsând podeaua

Citiți de asemenea Ce este bine acest interval de antrenament pentru pierderea în greutate Arde multe calorii. Datorită intensității ridicate a antrenamentului, ardeți calorii nu numai în timpul, ci și după el. Creșterea unui deficit de calorii, distrugeți depozitele de grăsimi.

FĂ ÎMPINGERE - EXERCIȚII ALE CORPULUI SUPERIOR - 2021

Principalul lucru - nu chei după clasă, pentru a nu returna tot ce a petrecut. El întărește mușchii întregului corp. Exercițiile sunt selectate astfel încât să rezolve aproape totul: mâinile, pieptul, absul, șoldurile și fesele.

După câteva antrenamente, corpul dvs. Ea dezvoltă rezistență. În curând veți începe să observați că urcarea pe scări, alergând după autobuz și alte activități zilnice sunt mai ușor pentru dvs.

  • Cum să vă slăbiți fața - Sănătate -
  • În articol, ne vom uita la modul de abordare a zonei problematice și vom da, de asemenea, un set de exerciții pentru mâinile de pierdere în greutate pe care le puteți efectua cu ușurință acasă.
  • Push-up-urile sunt un exercițiu excelent pentru a strânge și construi mușchii toracilor, precum și umerii și brațele superioare.
  • Când pierderea în greutate nu este necesară Forma feței dvs.
  • Push-up-uri pe mușchii pieptului: cum să pompeze pieptul apăsând podeaua
  • Faceți push up-uri arde grăsimi: un exercițiu complet care vă va lovi jocul de slăbire în modul Bestie Sunt push-up-urile un exercițiu potrivit pentru a arde grăsimile?
  • Share on Facebook Share on Twitter De multe ori se întâmplă că este necesar să se reducă volumele nu numai ale întregului corp, ci numai a unor părți ale acestuia.
  • Pierderea în greutate după cipralex

Ar trebui să se înțeleagă că un antrenament de 10 minute nu va înlocui un exercițiu deplin în sala de gimnastică sau o jumătate de oră în ritm mediu. Dar va ajuta la arderea mult mai multor calorii decât aceleași exerciții efectuate într-un ritm liniștit și cu o odihnă lungă între seturi. Dacă aveți boli cardiovasculare, obezitate sau probleme cu coloana vertebrală și articulații, consultați-vă medicul înainte de a efectua complexul. Pushup- uri și locuri pentru a pierde în greutate să faci Antrenamentul durează 10 minute și constă în 10 exerciții.

Fiecare dintre voi faceți 30 de secunde și restul minutelor pe care le odihniți. Pentru a nu vă uita la ceas, trebuie doar să activați videoclipul Lifehacker. Efectuați exerciții rapid și ardeți grăsime profundă gamă completă.

Nu te opri inainte. Pentru a arde calorii maxime, trebuie să faceți cât mai multe repetări în 30 de secunde. Dacă nu aveți timp să vă odihniți timp de jumătate de minut, încercați o opțiune mai bună: 20 de secunde de muncă și 40 de secunde de odihnă.

Cum să pierdem în greutate în 10 minute pe zi. antrenament cu interval de hell - Film - 2021

Dacă antrenamentul pare prea ușor pentru dvs. Pentru a pierde în greutate cât mai repede posibil, exercițiu în fiecare zi. Pushup- uri și locuri pentru a pierde în greutate exerciții includ instruirea la intervale 1.

Jumping Jacks Aceste salturi simple "picioarele împreună - picioarele în afară" vor încălzi corpul înainte de exerciții mai dificile. Încercați să vă mișcați repede și nu vă faceți leneș să vă bateți peste cap.

Scufuieste aerul Puneți-vă picioarele în umăr, lăsați-vă ușor șosetele. Squat rapid și profund, la punctul inferior al șoldurilor ar trebui să fie paralel cu podeaua. Chiar mai bine, articulația șoldului va fi sub genunchi. Ține-ți spatele drept. Nu ridicați călcâiele de pe podea și nu vă înfășurați genunchii spre interior.

Puteți lucra cu mâinile sau le puteți păstra pe centură - după cum preferați. Burpy Acceptați un accent mincinos, apoi atingeți o podea cu piept și șolduri. Întoarceți-vă la poziția curelei, trageți rapid picioarele spre brațe și săriți. Jumping înălțime nu este necesar, principalul lucru este să coborâți de pe podea și îndreptați-vă în articulațiile șoldului și genunchiului.

Faceți bumbac peste sau în spatele capului. Dacă sunteți prea greu și nu puteți menține un ritm ridicat, nu cădeți la podea. Faceți un accent mincinos și strângeți imediat picioarele în mâini.

Plank Luați un accent mincinos, palma - sub umeri, presă și fese tensionate. Nu vă întoarceți capul, aspectul este îndreptat spre podea. Asigurați-vă că coapsa nu cade. Respirați fără probleme și adânc.

pushup- uri și locuri pentru a pierde în greutate

Dacă simțiți că arzătorul meu de grăsime panama mai puteți menține poziția corectă și corpul se flexează în partea inferioară a spatelui, ajungeți în genunchi.

Dacă încheieturile sunt dureroase, aplecați pe antebrațele voastre. Atacurile cu alterări Din poziția în picioare în salturi, coborâți un genunchi, apoi celălalt. Asigurați-vă că genunchiul din fața piciorului stătător nu depășește șoseaua.

pushup- uri și locuri pentru a pierde în greutate

Nu atingeți podeaua, altfel puteți lovi. Pune-ți mâinile pe centură sau ține-te în fața ta. Dacă nu mai puteți săriți și 30 de secunde nu se termină, du-te la atacurile obișnuite, fără a sări.

Bara de mers pe jos Stați în bar pe brațele drepte, împingeți presa și fesele.

Cum de a pierde in greutate in maini?

La rândul său, coborâți mâinile din dreapta și din stânga pe antebrațe, apoi creșteți în același mod: mai întâi la dreapta și apoi la stânga. Data viitoare, mai jos cu mâna stângă. Dacă e prea greu pentru tine, ridică-ți genunchii. Jumping broasca Stați în poziție verticală în timp ce vă culcați, strângeți buzunarele și fese pentru a evita buclă în partea inferioară a spatelui. În salt, trageți picioarele în brațe și apoi reveniți la poziția de plecare. Dacă nu aveți suficientă întindere pentru a pune piciorul lângă palme, nu vă faceți griji - sări cât mai aproape posibil.

Nu încercați să măriți dramatic intervalul.

The Perfect Push-Up To Build Muscle (AVOID THESE MISTAKES!)

Acest lucru poate duce la vătămări. Squats Sumo Puneți picioarele mai largi decât umerii, întoarceți șosetele în lateral, îndepărtați-vă mâinile în spatele capului.

Exerciții eficiente și adecvate pentru burta de slăbire

Așezați-vă la paralela șoldurilor cu podeaua, răspândind genunchii. La ieșirea din ghemuit, ridicați un genunchi, înclinați corpul lateral și cotul genunchiului. Repetați același lucru în direcția opusă. Push-up-uri din genunchi. Așezați-vă pe genunchi, plasați o mână lângă corp și luați cealaltă față de aproximativ 20 cm. Coborâți umerii, aplatizați lamele umărului, împingeți presa și fese.

Faceți push-up-uri și schimbați mâinile: una pune mai aproape de corp, cealaltă - următoarea. Asigurați-vă că coatele vă privesc înapoi, nu în lateral în timpul exercițiilor fizice.

pushup- uri și locuri pentru a pierde în greutate

Dacă puteți face push-up-urile clasice, faceți-o. Foarfece Stați pe podea, ridicați picioarele drepte, îndreptați-vă spatele cât mai mult posibil. Mâinile se sprijină pe podea. În același timp, ridicați un picior și coborâți celălalt. Țineți genunchii drepți și vă puteți întinde degetele de la picioare. Dacă spatele este foarte obosit, lăsați-l pe el, apăsați ferm partea inferioară a spatelui la podea și faceți foarfece în această poziție.

Informațiiimportante