Numele științific pentru arderea grăsimilor, Cercetătorii au descoperit „comutatorul” care stimulează arderea grăsimilor

numele științific pentru arderea grăsimilor

Cercetătorii au descoperit „comutatorul” care stimulează arderea grăsimilor

Pagina principala Cum se știe arderea grăsimilor Lucrarea reală începe atunci când corpul nostru începe procesele de regenerare după antrenament. În timp ce credem că ne odihnim, corpul nostru face multă muncă.

numele științific pentru arderea grăsimilor

Așa funcționează sau nu funcționează arzătoarele de grăsime Tocmai de aceea, revistele, blogurile, antrenorii personali și alți profesioniști pun, de asemenea, un mare accent pe reaprovizionarea cu energie și relaxare după un antrenament.

În acest articol, am dori să vă arătăm că, după antrenament, lumea nu se termină și corpurile noastre luptă din greu pentru noi.

numele științific pentru arderea grăsimilor

Numele mai științific pentru efectul de arsură este EPOC excesiv consumul de oxigen post-exercițiu, înseamnă un consum crescut de oxigen după antrenament. După un antrenament, vom avea pierde burta gras super rapid datorie de oxigen către corpul nostru, pe care îl va umple absorbind mult mai mult oxigen decât este de obicei necesar.

Când simțim că ne-am odihnit, există de fapt o mulțime de procese care se desfășoară în corpul nostru. În timpul antrenamentului, echilibrul intern al mediului în organism este supărat și refacerea acestuia este un proces foarte consumator de energie: corpul trebuie să se regenereze, să revină la ritmul cardiac de odihnă, respirație, căldură corporală, transportul produselor de descompunere și așa mai departe.

Meniu de navigare

Toate aceste procese sunt deja în repaus atunci când sursa noastră primară de energie este grasă. Sunt sigur că ați întâlnit deja aceste acronime. Slăbiți simțiți grăsime PCT pentru pierderea de grăsime Aceasta se numește grăsime post-arsură, care poate dura ore lungi după un antrenament. Ce antrenamente pot fi utilizate pentru a obține un efect post-arderea grăsimilor? Succesul proceselor post-arderea grăsimilor depinde în primul rând de intensitatea și durata antrenamentului nostru.

  • Cele mai bune 11 creme de ardere a grăsimilor din - Healths -
  • Băuturi care vă pot ajuta să pierdeți în greutate
  • Brian dennehy pierdere în greutate
  • Cacao arde grăsime aaeecom Mod științific de a arde grăsimea Cele mai bune pastile de slăbit fără dietă — păreri, forum, farmacii Arde grăsime pe stomacul meu cea mai bună pastilă pentru a arde grăsimea stomacului.
  • Greutatea t3 pierde

Cu cât antrenamentul este mai lung și mai intens, cu atât va dura mai mult arderea ulterioară a grăsimilor. Desigur, nu trebuie să știi cum să te învârti prin arderea grăsimilor cu ritmul cardiac, pentru că atunci ar duce la supraentrenare. În timpul antrenamentului excesiv, apare gluconeogeneza, care este procesul de descompunere a aminoacizilor care alcătuiesc mușchii noștri.

numele științific pentru arderea grăsimilor

Tot ce trebuie să știți cu adevărat despre arderea grăsimilor Există câteva forme de antrenament care pot fi utilizate pentru a crește arderea post-grăsime, cum ar fi: antrenamentul anaerob, HIIT, adică antrenamentul la intervale de intensitate mare. Cum se utilizează beneficiile arderii post-grăsimi?

Account Options

Pentru începători, vă recomandăm greutăți pentru scăderea în greutate. Încă nu este recomandat testul intensiv de cardio și HIIT dexa pentru scăderea în greutate.

numele științific pentru arderea grăsimilor

Cu toate acestea, pe lângă antrenamentele cu greutăți, merită să includeți antrenamente aerobice o dată pe săptămână.

Aceasta poate fi, desigur, înlocuită de un antrenament intens la intervale după câteva săptămâni.

numele științific pentru arderea grăsimilor

Dacă sunteți avansat sau este cel mai bine să faceți un antrenament cu greutăți și lângă acesta fie faceți cardio de numele științific pentru arderea grăsimilor, fie introduceți un set scurt, dar foarte intens, de ritm rapid de numele științific pentru arderea grăsimilor la sfârșitul antrenamentelor, după care doar gâfâiți pentru aer, de exemplu Cu toate acestea, este important să rețineți că efectul post-arderea grăsimilor nu este atotputernic dacă dieta dumneavoastră nu.

Cheia este un deficit caloric ușor, dar acest lucru este, desigur, dependent de individ. De aceea, este o idee bună să începeți programul de schimbare a stilului de viață cu un antrenor personal care vă va ajuta să obțineți direcții și direcții. Vino la noi la A Fitness și pune-ți întrebările către profesioniști cu experiență și cu experiență!

Informațiiimportante