Modificări mici pentru pierderea în greutate mare

10 mici modificări care fac o mare diferență în pierderea în greutate

Dacă scopul tău este să slăbești și să faci mai multă mișcare, uită de dieta de deprivare și de antrenamentele de maraton. Cercetările arată că luarea unor pași mici - nu salturi de uriași - este cel mai bun mod de a obține rezultate de durată.

Cercetările arată că persoanele care adoptă schimbări mai mici și pozitive în stilul lor de viață, cum ar fi să bea mai multă apă sau să meargă încă cinci minute în fiecare zi, pierd mai mult în greutate și o mențin. Pentru a vă ajuta să vă deplasați mai mult, să mâncați mai puțin și să arătați și să vă simțiți mai bine, am adunat cele mai bune sfaturi de slăbire de la experți în sănătate.

Surse de informatie Semne de alarma: pierdere in greutate scadere in greutate involuntara Scaderea inexplicabila in greutate sau slabirea neintentionata — in special, daca este semnificativa sau persistenta — ar putea fi un semn al unei probleme medicale. Despre Este normal sa pierzi notabil in greutate dupa stresul schimbarii locului de munca, dupa un divort sau in urma pierderii unei persoane dragi. Insa, scaderea inexplicabila in greutate sau slabirea fara vreun efort precum dieta sau exercitii fizice — in special, daca este semnificativa sau persistenta — semnaleaza o afectiune.

Păstrați un jurnal alimentar Mâncatul fără minte pe o pungă de așchii ar putea duce la lustruirea ușoară a întregului lucru. Dar notarea tuturor meselor și gustărilor pe care le-ați mâncat vă poate ajuta să practicați un control mai bun al porțiunilor. De asemenea, vă va ajuta să vă dați seama cum puteți face alegeri alimentare mai inteligente.

  • Mici trucuri pentru a pierde în greutate Cum de a proteja pielea de iarnă de aer rece și uscat?
  • Pierdere de grăsime 5 săptămâni
  • Patru mici modificări ale dietei care asigură pierderea în greutate - Omorfia
  • Pagina principala 10 mici modificări care fac o mare diferență în pierderea în greutate Pierderea în greutate poate părea o sarcină copleșitoare.
  • Pierdere în greutate inexplicabilă în timpul sarcinii
  • Îndepărtați grăsimea din partea pieptului

De exemplu, dacă doriți o pungă de chipsuri de cartofi în jurul orei la birou în fiecare zi, țineți o pungă de caju lângă birou, astfel încât să nu faceți o călătorie la distribuitorul automat. Jurnalul poate servi și ca verificare a realității asupra celorlalte obiceiuri alimentare, spune Lutes.

Sari peste mese?

Nu au nevoie de schimbări foarte mari și dramatice pentru a pierde în greutate. Pașii mici și constanți vă pot ajuta să vă schimbați dieta și silueta. Mai jos sunt sfaturi simple, dar foarte utile pentru pierderea în greutate: Aveți grijă de cantitatea de alimente amidonice Mâncărurile cu conținut de amidon, cum ar fi pâinea și spaghetele, sunt alimente pe care avem tendința de a le mânca prea mult, pentru că le iubim mai ales gustul.

Mâncați aceleași mese în timpul săptămânii ca în weekend? Binge mănâncă atunci când vă simțiți stresat?

  • Australianul Keely s-a luptat cu greutatea ei încă de la pubertate.
  • Pierde sănătatea mens de grăsime de burtă
  • 10 mici modificări care fac o mare diferență în pierderea în greutate
  • Top obiceiuri care vă pot ajuta să pierdeți din greutate Vedeți galeria completă a slideshow-urilor.
  • Pierde anunțuri în greutate
  • Donarea plasmei elimină grăsimea

Găsiți toate oportunitățile de a vă deplasa mai mult Și nu vorbim doar despre a merge la o plimbare în timpul pauzei de prânz. Mutați-vă în timpul emisiunilor TV preferate. Faceți cricuri pentru salturi, alergați pe loc, urcați și coborâți niște scări, începeți să dansați - orice vă crește ritmul cardiac, astfel încât să vă simțiți oarecum respirați, spune Geralyn Coopersmith, specialist certificat în rezistență și condiționare și ofițer șef conținut pentru Flywheel Sports. Faceți-o pentru fiecare pauză publicitară de 2 minute în timp ce urmăriți emisiunea TV preferată și veți arde de calorii în plus pe zi - ceea ce se poate traduce într-o pierdere în greutate de 28 de kilograme într-un an.

Limitați alimentele ambalate, procesate Alimentele ambalate tind să fie bogate în sodiu, grăsimi și zahăr, așa că doriți să încercați să le limitați cât mai mult posibil din dieta dumneavoastră.

Alegeți primele cinci alimente procesate, indiferent dacă sunt cookie-uri, biscuiți, chipsuri sau bomboane și treceți treptat în jos. În fiecare săptămână, aruncați o altă mâncare până când nu ajungeți la mai mult de unul sau doi. În același timp, înlocuiți-le cu gustări mai sănătoase, cum ar fi morcovii cu hummus, iaurt grecesc și fructe de padure proaspete sau untul de arahide natural cu un măr. Mergeți la mai multe plimbări pe tot parcursul zilei Americanii își folosesc mașinile pentru două treimi din toate călătoriile care sunt mai mici de o milă și 89 la sută din toate călătoriile care sunt de una până la două mile, totuși, fiecare oră suplimentară pe care o petreceți conducând este asociată cu o creștere de șase la sută a modificări mici pentru pierderea în greutate mare.

Ardeți calorii în loc de gaze urmând această regulă: dacă comisioanele dvs. Sau, parcați mașina, unde puteți face mai multe comisioane pe o distanță de o milă, în loc să vă deplasați de fiecare dată. Potrivit Departamentului SUA pentru Sănătate și Servicii Umane, adulții ar trebui să aibă cel puțin de minute - 2 ore și 30 de minute - până la de minute - 5 ore - pe săptămână cu intensitate moderată sau 75 de minute - 1 oră și 15 minute - până la de minute - 2 ore și 30 de minute - o săptămână de activitate aerobă de intensitate puternică.

Patru mici modificări ale dietei care asigură pierderea în greutate

Incorporează antrenamentul de forță în rutina ta Exercițiile de bază ale greutății corporale, cum ar fi genuflexiunile și flotările, sunt o modalitate simplă de a construi modificări mici pentru pierderea în greutate mare mult mușchi care revoluționează metabolismul în câteva minute acasă, fără a ridica o singură greutate.

Pentru arsuri suplimentare, puteți adăuga o bandă de rezistență la mișcările de bază. Încercați acest mini-antrenament: efectuați câte 10 repetări fiecare dintre flotări ale genunchiului, genuflexiuni, abdomene, lunges și scufundări scaun. Apoi creșteți treptat numărul de repetări necesare pentru ca mușchii să se simtă pe deplin obosiți.

Folosiți scările ori de câte ori este posibil Aveți de ales între călărie și alpinism? Adăugarea a două până la trei minute de urcare pe scări pe zi - acoperind aproximativ trei până la cinci etaje - poate arde suficiente calorii pentru a elimina creșterea medie anuală în greutate a americanilor de una până la două kilograme pe an. Mersul pe o scară vă poate ajuta, de asemenea, să vă consolideze glutele și quad-urile, deci există și câteva beneficii ale antrenamentului de forță.

Folosiți un tracker de fitness Instrumentele de urmărire de fitness de astăzi vă permit să vă controlați mai mult sănătatea, oferindu-vă date importante despre obiceiurile alimentare, de somn și de antrenament.

Luați în considerare achiziționarea unui fitness tracker pentru a vă ajuta să monitorizați nu doar câți pași faceți în fiecare zi, ci câte calorii ardeți, cât de mult dormiți, care este ritmul cardiac de odihnă modificări mici pentru pierderea în greutate mare care sunt obiceiurile alimentare sunt dorra slimming 1st avenue. De asemenea, vă va ajuta să rămâneți pe drumul cel bun cu respectarea obiectivului de a face până la de minute de exerciții de intensitate moderată pe săptămână.

Frecvență - ardere a grăsimilor : pentru pierderea în greutate - Scapă-te rapid de grăsime corporală

Pregătește-ți propriul prânz Veți economisi mii de calorii - ca să nu mai vorbim de sute de dolari - pe parcursul unui an dacă vă împachetați prânzul mai des. De exemplu, o folie de pui prefabricată Caesar dintr-un restaurant cu lanț are calorii - din care 40 la sută provin din grăsimi.

De asemenea, are 1.

pierderea în greutate când opriți lyrica cel mai bun metabolism de creștere a arsurilor de grăsime

Pregătește-ți cu sandviș acasă cu piept de pui pe pâine integrală cu maion ușor, roșii și salată Romaine. Acest lucru vă va ajuta să reduceți caloriile și sodiul. Bucură-te de desert S-ar putea să pară contradictoriu să te delectezi cu desertul atunci când încerci să slăbești, dar adevărul este că privarea de delicatese poate duce la supraalimentare.

În schimb, porționați o porție din deliciul preferat. Luați un minut să-l mirosiți, să-l priviți și să savurați fiecare mușcătură. Mestecați încet, mișcându-l în jurul gurii și concentrându-vă pe textură și gust.

Sfaturi privind pierderea în greutate: mici modificări, plăți mari

În timp ce faceți acest lucru, întrebați-vă dacă doriți o altă mușcătură sau dacă vă simțiți mulțumit. Reglarea în corpul tău te va ajuta să mănânci mai atent și să te simți mai mulțumit. Sip cu înțelepciune Sari peste sucul de fructe, care tinde să fie încărcat cu zahăr și bucură-te de un smoothie sănătos. Smoothies sunt o alegere mult mai sănătoasă decât sucurile de fructe, deoarece păstrează fibra intactă din fructe și legume, făcându-le mai pline și mai hrănitoare.

Dar nu toate smoothie-urile sunt create în mod egal.

eco slim austria femeile s- au diminuat repede

Este important să pregătiți un smoothie care să aibă un echilibru bun între proteine, carbohidrați și grăsimi sănătoase. Asta înseamnă să nu-l încărcați doar cu fructe.

cele mai bune articole de îmbrăcăminte de slăbire pierderea în greutate gtr

Adăugați volum și fibre suplimentare din verdeață întunecată, cu frunze, conopidă congelată și alte legume. Completați-vă smoothie-ul cu nuci tocate pentru o creștere a grăsimilor sănătoase.

10 mici modificări care fac o mare diferență în pierderea în greutate

Pentru a promova sațietatea, mâncați smoothie-ul într-un castron cu o lingură, mai degrabă decât să-l slăbiți cu un paie. Rămâi hidratat Uneori confuzi setea de foame, ceea ce te poate determina să mănânci mai multe alimente decât ai nevoie de fapt. Deci, este important să rămâi hidratat și să bei înghițituri de apă pe tot parcursul zilei.

Apa este, de asemenea, cheia pentru o digestie mai bună și un metabolism revitalizat. Probabil că ați auzit regula de aur că ar trebui să beți opt pahare de apă pe zi, dar cantitatea de apă pe care ar trebui să o bea fiecare persoană variază foarte mult.

Persoanele care sunt foarte active, iau anumite medicamente sau au o boală virală trebuie să bea mai multă apă. Cel mai bun mod de a vă asigura că sunteți corect hidratat este să beți apă ori de câte ori vă este sete și să luați înghițituri de apă înainte, în timpul și după un antrenament. De asemenea, puteți rămâne hidratat consumând mai multe fructe și legume bogate în apă.

eveniment de slăbire americas cel mai bun arzător de grăsime

Faceți echipă cu un prieten de antrenament Exercițiul cu un prieten te ajută să rămâi responsabil și să poți rămâne cu antrenamentul. Nimeni nu vrea să lase un prieten blocat la un colț de stradă la 6 dimineața, dar antrenamentele nu trebuie întotdeauna făcute față în față.

Mici modificări pentru a pierde în greutate

Dacă vă abonați la o aplicație de slăbit, alăturați-vă forumurilor și provocărilor comunității, unde puteți găsi persoane cu obiective similare și să vă împărtășiți progresul.

Luminați-vă comanda de modificări mici pentru pierderea în greutate mare O ceașcă obișnuită de cafea cu o picătură de lapte și chiar puțin zahăr are sute de calorii mai puține decât băuturile amestecate, care sunt practic desert într-o ceașcă. Puteți modificări mici pentru pierderea în greutate mare ușor comanda de cafea fără a sacrifica gustul, optând pentru lapte cu conținut scăzut de grăsimi sau un lapte de nuci neîndulcit, adăugând doar o notă de miere pentru dulceață și o strop de scorțișoară pentru aromă.

Dormi suficient Fă un punct pentru a te culca mai devreme și vei observa o diferență în nivelul tău de energie și starea de spirit.

organul de pierdere a grăsimilor pierderea în greutate răspunsuri obeze

Cercetările arată că doar câteva nopți de lipsă de somn pot duce la creșterea în greutate aproape imediată. Asta pentru că atunci când nu dormi suficient, nu ești capabil să faci alegeri mai sănătoase pe tot parcursul zilei. Când ești obosit, ai tendința de a compensa cu alimente grase și zaharate.

Înainte și după: mici modificări cu un impact mare

De asemenea, doriți să aruncați o privire atentă asupra obiceiurilor de noapte. Este cina cea mai mare masă a zilei? Ai prea multe gustări la miezul nopții? Aceste obiceiuri ar putea fi neplăcute cu eforturile dvs.

Informațiiimportante