Hrănirea pentru a pierde în greutate

Nu pot pierde în greutate după naștere! - Teste June

Nu pot pierde în greutate după naștere

Politica De Confidențialitate Poți pierde în greutate cu alimentația intuitivă? Alimentația intuitivă își propune să restabilească legătura cu mâncarea pe care am avut-o cu toții odată. Dar funcționează atunci când vine vorba de a fi o modalitate eficientă de a slăbi? Mâncat Sănătos Dacă ai hrănit vreodată un nou-născut sau ai urmărit cum mănâncă, ai asistat la o mâncare receptivă în cea mai pură formă. Bebelușii mănâncă când le este foame și hrănirea pentru a pierde în greutate opresc când sunt plini.

hrănirea pentru a pierde în greutate

Toți oamenii sunt născuți cu abilitatea de a-și regla alimentația, dar, începând din copilărie, indicii externe, cum ar fi nevoia de a termina cina pentru a obține desertul sau mâncarea prânzului, chiar dacă nu ți-e foame, dar este ora ta de prânz desemnată, încep să hrănirea pentru a pierde în greutate acea înnăscută capacitate.

Trăim într-o cultură care ne bombardează practic cu mesaje pe care să le consumăm la toate orele zilei, dar acordă o primă importanță slăbiciunii indiferent de tipul corpului și de genetică.

Nu este de mirare că toate acestea duc la o dietă restrictivă și la puțină satisfacție cu greutatea ta. Mâncarea intuitivă este o idee introdusă în de către dieteticienii Evelyn Tribole și Elyse Resch care își propune să restabilească legătura cu mâncarea pe care am avut-o cândva. IE încurajează să ai încredere în înțelepciunea ta interioară pentru a mânca ca răspuns la foamete și plinătate, și nu din cauza indicațiilor emoționale, cum ar fi stresul, tristețea și anxietatea sau solicitările externe, cum ar fi aroma de prăjituri de ciocolată proaspăt coapte care îți fac gura apă deși nu mai ai loc pentru încă o mușcătură.

Spre deosebire de planurile restrictive de alimentație, IE nu limitează ce sau cât mănânci. Abordarea vizează, de asemenea, separarea alimentelor de sentimentele de vinovăție și rușine.

hrănirea pentru a pierde în greutate

Pentru persoanele care urmează o dietă frecventă care caută o pauză de la ani hrănirea pentru a pierde în greutate numărare a fiecărei calorii, IE sună ca o abordare mai blândă, mai blândă, pentru a pierde în greutate și a o menține definitiv.

Cu toate acestea, nu este neapărat cazul. Experții susțin că utilizarea IE pentru a pierde kilograme nu are sens, deoarece orice încercare de a restricționa caloriile pentru a produce pierderea în greutate subminează conexiunea cu indicii dvs. Scopul este o relație mai bună cu alimentele pe termen lung, nu o schimbare pe scară pe termen scurt.

Practicanții IE susțin, de asemenea, că utilizarea abordării pentru pierderea în greutate este contrară respectului corpului, un alt principiu de bază.

Ce puteți învăța de la consumatorii intuitivi?

Ei susțin că, dacă îți respecti corpul indiferent de mărimea acestuia, nu te-ai strădui atât de mult să-l subțire. Într-un studiu, utilizarea mai mare a IE a fost asociată cu o imagine corporală mai pozitivă, deși este important de reținut că legătura a fost cea mai puternică pentru cei din categoria greutății sănătoase, astfel cum este determinat de Indicele de masa corporala.

Deci, poți pierde în greutate dacă mănânci intuitiv? Nu există nicio promisiune de scădere în greutate cu IE, dar este de fapt posibil să scapi de kilograme?

Related Posts

Răspunsul este da, nu și poate. Poate fi greu de crezut hrănirea pentru a pierde în greutate pierderea în greutate este posibilă atunci când IE spune că este OK să mănânci orice vrei oricând dorești și în orice cantitate la fel cum fac nou-născuții.

Pisicile Mancare pentru pisici pentru cresterea in greutate Slăbiciunea dureroasă a animalelor este un indicator al luptei crescute a imunității cu lipsa resurselor corporale. Un animal poate fi considerat subțire dacă coastele și coloana vertebrală sunt vizibile vizual, articulațiile șoldului ies, există depresiuni în regiunea peritoneală cu vizualizarea pulsației vasculare, mușchi slabi și lăsați pe picioarele posterioare și anterioare, în zona antebrațelor și în piept. În acest caz, pisicii i se prescrie un aliment special care îi permite să se îngrașe. În plus, trebuie să fie îngrijită corespunzător. Factorii slăbiciunii fiziologice sunt foametea dacă animalul refuză să mănânce alimente neplăcutestresul sever, tulburări metabolice metabolism crescutactivitate de vânătoare puternică, energie sexuală crescută, hrănire necorespunzătoare monotonă.

Pe baza experienței dvs. Pe măsură ce învățați să vă respectați nevoia de hrană, puteți mânca mai puțin, dar asta nu merge întotdeauna așa cum era de așteptat. Adesea este nevoie de practică pentru a vă schimba relația cu mâncarea.

Dieta în obezitate

Asta pentru că dietele restrictive repetate pot hrănirea pentru a pierde în greutate capacitatea de a recunoaște foamea și plinătatea și capacitatea de a reglează eficient alimentația. Trucul este să găsești echilibru folosind principiile IE. A-ți face alimente preferate în afara limitelor sau a-ți spune că poți mânca doar o anumită cantitate crește de obicei dorința ta pentru ele, ceea ce ar putea pune în mișcare pierderea în greutate scăzută a bursei ciclu restricționat.

Evitarea a ceea ce vrei cu adevărat să mănânci nu anulează întotdeauna pofta și te poate pregăti să treci peste bord mai târziu și să te simți rușinat să mănânci prea mult. Și, restrângerea alimentelor până la consumul insuficient vă va determina cu siguranță să vă obsedați să mâncați până când corpul dumneavoastră obține caloriile de care are nevoie.

Harbstreet spune că poate fi inconfortabil și poate înspăimântător să ia în considerare ce se poate întâmpla cu sănătatea ta dacă ți s-ar permite să mănânci cantități nelimitate din orice mâncare pe care o dorești.

Ce puteți învăța de la consumatorii intuitivi? Mâncarea este o nevoie umană de bază, dar face pierdere în greutate mess, de asemenea, din țesătura noastră socială și, spre deosebire de nou-născuți, copiii mai mari și adulții nu mănâncă doar din cauza foamei.

Alimente pentru arderea grăsimilor fără dietă

Majoritatea dintre noi avem legături emoționale profunde cu mâncarea. Încercarea de a vă restabili capacitatea înnăscută de a regla alimentația pe baza indiciilor interne ale foamei și plinătății este un demers demn.

IE încurajează o mentalitate all-in care respinge căutarea pierderii în greutate, dar dacă doriți să aruncați câteva kilograme pentru a ajuta la prevenirea afecțiunilor cronice, cum ar fi diabetul de tip 2, bolile de inimă și mai multe forme de cancer? Este util să luați indicii din alimentația atentă, care împărtășește unele asemănări cu IE.

Mâncarea conștientă nu încurajează permisiunea necondiționată de a mânca și s-a demonstrat că produce pierderea în greutate, îmbunătățește comportamentele alimentare și reduce suferința psihologică legată de alimentație la persoanele supraponderale.

Pinioane Unii oameni nu pot urma o dietă pentru a pierde în greutate. Deși există multe dintre aceste diete care sunt foarte eficiente și sănătoase, există altele care nu sunt atât de eficiente. Dacă scopul nostru este să slăbim, idealul este să fim bine hrăniți și să ardem mai mult decât mâncăm. Acum, există unele alimente care ne ajută să evităm căderea în acea spirală a gustării oricând și ne permit să ne hrănim fără să trebuim să postim sau să avem senzația că nu mâncăm suficient.

Iată câteva sfaturi pentru a vă reconecta cu reperele alimentare interne. Mănâncă în mod regulat. Consumul de mese și gustări hrănitoare pe tot parcursul zilei vă ajută să vă ascultați mai bine foamea, care, dacă este ignorată, poate duce la supraalimentare.

Modalități de a pierde în greutate – pierdeți în greutate în mod rațional

Furnizarea creierului cu nutrienții de care are nevoie - inclusiv calorii, fierși vitaminele B - înseamnă că aveți mai multă energie emoțională pentru a vă monitoriza sentimentele legate de mâncare și, de asemenea, poate ajuta la reducerea poftei. Pauză pentru a vă evalua nivelul de plenitudine pe parcursul unei mese sau gustări.

Este OK să mănânci mai mult dacă îți dorești cu adevărat, dar consideră că durează 20 de minute până când burtica îți spune creierului că ești mulțumit.

hrănirea pentru a pierde în greutate

Savurați aromele. Ia-ți timp să mănânci. Puneți telefonul departe și stați la o masă când mâncați pentru a vă ajuta să vă conectați mai bine la gustul alimentelor. Când înghiți o masă la birou, în mașină sau stai la ghișeu, este posibil să nu te simți mulțumit, ceea ce înseamnă că s-ar putea să cauți mai multă mâncare în curând. Fii ales.

Mancare pentru pisici pentru cresterea in greutate

Pentru a-ți onora foamea, poți constata că dorința ta de a mânca alimente cu gust atât de mic scade și mănânci în mod natural mai puțin.

Mănâncă alimentele pe care le iubești cel mai mult.

Necesarul zilnic de hrană pentru a ne mentine greutatea

Nu-l reparați cu mâncare. Dacă aveți obiceiul de a folosi alimente pentru a vă calma nervii, găsiți o altă cale.

Mâncarea este reconfortantă pe termen scurt, dar consumul unei halbe de înghețată pe canapea nu va remedia problemele legate de anxietate, depresie sau respingere și vă poate face să vă simțiți mai rău pe termen lung. Mutați-vă mai des. Este posibil să aveți o relație proastă cu exercițiile fizice, deoarece a fost un mijloc de pedeapsă pentru pierderea în greutate, dar activitatea fizică este un excelent reductor de stres și vă poate ajuta să dormiți mai bine și să vă simțiți mai energic.

hrănirea pentru a pierde în greutate

Cheia este să găsești o activitate pe care o iubești. A fi mai atent la alimentația ta este un proces continuu. Da, vă veți confrunta cu bariere în calea mâncării și a opririi atunci când sunteți plin, mai ales atunci când nu aveți timp să vă acordați atenție indicațiilor interioare.

Dar, ține cont de asta. Merită mereu efortul.

Informațiiimportante