Curățați și apăsați burn fat

manual Crivit IAN

Aprindeți cuptorul care arde grăsimile Trecerea la o rutină de antrenament de circuit arde grăimea prin ridicarea ritmului antrenamentelor. Îți vei crește ritmul cardiac și vei arde mai multe calorii, fără a te odihni între exerc Conţinut Antrenamentul Trecerea la o rutină de antrenament de circuit arde grăsimea prin ridicarea ritmului antrenamentelor.

Îți vei crește ritmul cardiac și vei arde mai multe calorii, fără a te odihni între exerciții.

manual Crivit IAN 286004

Doriți să vă accelerați și mai mult metabolismul? Gambetta, care este fostul director de dezvoltare atletică pentru New York Mets, spune că vei arde calorii și mai rapid în acest fel, deoarece echipa de exerciții aerobice și anaerobe crește provocarea inimii, plămânilor și mușchilor.

curățați și apăsați burn fat

În loc să vă odihniți între seturi, faceți 30 până la 45 de secunde de cardio, cum ar fi sărind coarda, alergând pe o bandă de alergat sau mergând cu bicicleta staționară.

Nu vă îngrijorați dacă nu puteți folosi greutatea pe care o ridicați în mod regulat.

Pagina principala » Sport și fitness » Ultimile exerciții pentru Kettlebell de ardere a grăsimilor pentru bărbați Ultimile exerciții pentru Kettlebell de ardere a grăsimilor pentru bărbați Kettlebell este unul dintre cele mai versatile și totuși simple instrumente din sala de gimnastică. Este în esență o greutate cu un mâner care vă permite să efectuați o varietate aproape nelimitată de exerciții compuse, oferindu-vă un antrenament de mare intensitate, cu corp integral, care construiește masa musculară slabă. Pregătiți-vă să construiți mușchi și să ardeți grăsime cu aceste exerciții de kettlebell. Un fel de curgere de yoga, dar cu mult mai multă rezistență. În plus, kettlebells vă permite să vă creați cu gama de mișcări și modele de mișcare, astfel încât să vă dezvoltați forța în mușchii de sprijin subutilizați.

Fără odihnă, mușchii vor obosi mai repede decât de obicei, dar asta nu înseamnă că devii mai slab. De fapt, când reveniți la un plan mai concentrat pe dimensiunea și puterea clădirii, veți vedea câștiguri mai rapide ca niciodată, deoarece fiecare mușchi va fi în starea fizică maximă.

Mai puțină grăsime corporală. Mai multă energie. O atitudine mai bună.

Deoarece acesta este un plan complet, începeți prin efectuarea antrenamentului de două ori pe săptămână și lucrați de până la trei ori pe săptămână, cu cel puțin o zi pentru recuperare între antrenamente. Saptamana 1 Curățați și apăsați burn fat rutina prin. De două ori pe săptămână Săptămâna 2 Creați-vă rutina prin. Efectuarea celor 4 mișcări pe care nu le-ați făcut în săptămâna 1 Seturile fiecărui exercițiu: 3 Antrenamentul dvs.

Ultimile exerciții pentru Kettlebell de ardere a grăsimilor pentru bărbați

De două ori pe săptămână Săptămâna 3 Creați-vă rutina prin. De 2 sau 3 ori pe săptămână Săptămâna 4 Creați-vă rutina prin. De 2 sau 3 ori pe săptămână Continuați cu pagina următoare pentru a vedea antrenamentele Sectiunea A Deadlift cvadriceps, gluteale, spate, gambe, abdominale Stai cu bara pe podea în fața ta, cu bara peste degetele de la picioare.

Îndoiți-vă genunchii și apucați bara cu o mână peste mâini, cu mâinile chiar în afara genunchilor.

curățați și apăsați burn fat

Ținând capul și spatele drept, ridicați-vă încet, ținând bara aproape de corp în timp ce vă ridicați, până când picioarele sunt drepte. Pauză, apoi coborâți încet bara până la podea.

7 exerciții eficiente pentru a scăpa de riduri; Rola; în magazin

Urmăriți-vă formularul: Evitați rotunjirea spatelui inferior, ceea ce crește riscul unei hernii de disc. Demo video Rând îndoit cu un singur picior spate, cvadriceps, gluteale, gambe, abdominale Stai pe un picior ținând o pereche de gantere cu brațele atârnate în fața ta și apleacă-te înainte în talie până când spatele este aproape paralel cu podeaua.

Acum trageți greutatea din mâna dreaptă în partea dreaptă a pieptului. Pe măsură ce o coborâți, aduceți greutatea din mâna stângă în partea stângă a pieptului.

manual Crivit IAN

Continuați să alternați brațele pentru un set, apoi schimbați picioarele și repetați. Urmăriți-vă formularul: Dacă nu puteți menține echilibrul, încercați să ridicați și să coborâți ambele greutăți împreună.

Demo video Ranging-Stance Squat cvadriceps, gluteale, ischiori Așezați o bară pe partea din spate a umerilor și stați cu picioarele la lățimea umerilor. Ținând spatele drept, coborâți corpul până când coapsele sunt cel puțin paralele cu podeaua.

curățați și apăsați burn fat

Pauză, apoi împingeți-vă înapoi și repetați mișcarea pentru un set. Efectuați al doilea set cu picioarele distanțate cu 2 inci mai lată decât lățimea umerilor, apoi așezați-le cu încă 2 inci distanță pentru al treilea set. Urmăriți-vă formularul: Dacă întinderea picioarelor în larg se simte incomodă, încercați să vă întoarceți degetele ușor spre exterior înainte de a începe setul. Demo video Ratchet Leg Press cvadriceps, hamstrings, gluteals, gambe, flexori de șold Așezați-vă într-o mașină de presat picioarele, cu spatele lipit de tampon și cu picioarele la lățimea șoldului depărtate pe platformă.

Apăsați greutatea până când picioarele sunt drepte, cu genunchii deblocați.

Coborâți încet greutatea cu câțiva centimetri, faceți o pauză pentru o secundă, apoi coborâți-o încă câțiva centimetri și opriți din nou. Continuați această tehnică de oprire și pornire până când picioarele vă sunt îndoite la 90 de grade, apoi împingeți greutatea înapoi până când sunt drepte. Aceasta este o singură repetare. Urmăriți-vă formularul: Chiar dacă acest exercițiu face parte dintr-o rutină rapidă de circuit, efectuați mișcarea încet. Demo video Curățați și apăsați umeri, cvadriceps, hamstrings, gluteals, triceps, gambe Stai cu o bara în fața ta, cu mâinile și picioarele depărtate la lățimea umerilor.

7 exerciții eficiente pentru a scăpa de riduri

Îndoiți ușor genunchii și înclinați-vă înainte, astfel încât bara să atârne chiar sub genunchi. Acum explodează rapid ca și cum ai sări și ai încerca să arunci bara deasupra. Apăsați greutatea deasupra capului, apoi reveniți la poziția inițială. Urmăriți-vă formularul: Nu vă opriți și începeți între părțile exercițiului.

curățați și apăsați burn fat

Demo video Apăsați Apăsați umeri, cvadriceps, hamstrings, gluteals, triceps, gambe Stai cu bara peste partea din față a umerilor, cu mâinile puțin mai late decât lățimea umerilor, coatele îndreptate înainte. Puteți încărca bara cu mai multă greutate decât ați face în mod normal pentru o apăsare pe umeri. Îndoiți genunchii și coborâți corpul cu câțiva centimetri, apoi împingeți rapid înapoi în timp ce împingeți greutatea peste cap.

Pe ecranul LC apare un număr cu patru cifre. Introduceţi acum circumferinţa anvelopei dumneavoastră în mm. Confirmaţi selecţia cu tasta MODE Repetaţi acest proces pentru cifrele rămase.

Coborâți greutatea în fața umerilor. Urmăriți-vă formularul: Folosește-ți picioarele. Curățați și apăsați burn fat pe care îl veți crea prin ghemuit ar trebui să vă permită să utilizați greutăți mai mari pentru rezultate mai mari.

10 Min Fat Burning Workout - No Equipment

Demo video Presă de bancă la nivel variat piept, umeri, triceps Așezați-vă pe o bancă de greutate reglabilă și apucați bara cu mâinile la distanță de umeri și picioarele plate pe podea. Ridicați bara de pe suporturi și țineți-o deasupra pieptului. Coborâți încet bara la piept, apoi apăsați-o în sus și ușor înapoi. Pentru fiecare set suplimentar, ridicați banca o crestătură sau aproximativ o înclinare de 10 până la 15 grade.

Urmăriți-vă formularul: Coborâți bara până la un punct de pe piept care este chiar deasupra sfarcurilor. Dacă se rătăcește sub acel punct, poate pune prea multă tensiune pe mușchii rotator-manșetă.

Aprindeți cuptorul care arde grăsimile

Curățați și apăsați burn fat rotativă pentru piept cu un singur braț piept, umeri, triceps, abs Așezați-vă pe o bancă ținând o ganteră în mâna stângă, lângă piept. Glisați corpul spre stânga, astfel încât partea stângă să atârne de bancă.

Apucați partea dreaptă a băncii cu mâna dreaptă pentru echilibru. Apăsați greutatea în sus și ridicați umărul stâng cât puteți de sus, apoi reduceți greutatea. Schimbați poziția și folosiți cealaltă mână pentru setul următor.

curățați și apăsați burn fat

Urmăriți-vă formularul: Omoplatul dvs. Demo video.

Informațiiimportante