Cum să pierdeți în greutate în 18 zile

10 zile curățați pierdeți în greutate - Cum să pierzi 18 grăsimi corporale

Planificați-vă mesele astfel încât să conțină o sursă de proteine, grăsimi sănătoase și legume cu conținut scăzut de carbohidrați. Pentru a vă atinge obiectivul, doza zilnică recomandată de carbohidrați este cuprinsă între 20 și 50 de grame.

Nu vă simțiți obligați să limitați numărul de alimente consumate, vă puteți bucura de o mare varietate de alimente sănătoase, pentru a vă asigura o gamă largă de nutrienți.

10 zile curățați pierdeți în greutate - Cum să pierzi 18 grăsimi corporale

Legumele cu conținut scăzut de carbohidrați includ broccoli, conopidă, spanac, varză, varză de Bruxelles, sfecla, salată, castraveți și țelină. Legumele fierte în cuptor sau aburit, mai degrabă decât prăjite, vă permit să primiți toți nutrienții și antioxidanții necesari pentru a vă atinge scopul săptămânal. Sursele de grăsimi sănătoase includ: avocado, fructe uscate și ulei de măsline extra virgin, nucă de cocos și avocado.

Fiecare dintre aceste uleiuri este o alternativă sănătoasă la grăsimile de gătit de origine animală sau cu un conținut foarte saturat. Alimentele bogate în zaharuri și carbohidrați determină organismul să producă insulină, hormonul care este principala cauză a acumulării de grăsimi.

Dieta pentru a pierde in greutate de 3 kg în 2 zile

Când nivelurile de insulină sunt reduse, organismul poate începe să ardă grăsime, iar rinichii au capacitatea de a elimina sodiul și excesul de apă, încurajând astfel pierderea suplimentară de greutate datorată expulzării lichidelor.

Evitați alimente bogate în porridge bun pentru pierderea în greutate și carbohidrați, cum ar fi chips-uri sau în pungă și pâine albă. De asemenea, trebuie să fiți departe de băuturi și alimente dulci, inclusiv, de exemplu, sucuri, dulciuri și alimente nesănătoase. Grăsimile animale conținute în carnea roșie și în vânat, de exemplu în miel, vă pot face să câștigați în greutate și să îndepărtați grăsimea din partea pieptului încetiniți metabolismul deoarece sunt greu de digerat.

În timpul săptămânii de dieta încercați să evitați burgeri și fripturi. În loc să aveți o gustare cu un ciocolată, mâncați un fruct cu conținut scăzut de zahăr - căpșunile și fructele de pădure se numără printre alegerile ideale. De asemenea, îndulciți cafeaua sau ceaiul zilnic cu un ingredient sănătos și natural dulce, cum ar fi mierea. De asemenea, ar trebui să adăugați alimente care conțin zaharuri sănătoase și naturale, cum ar fi fructele.

Dieta dvs. Planificându-vă șapte zile în avans, veți fi siguri că veți mânca la ore regulate și nu veți sări peste mese. Luând în jur de 1.

cum să pierdeți în greutate în 18 zile

Planificarea meselor rapide este esențială dacă doriți să atingeți obiectivul. Veți fi conștienți de fiecare ingredient luat în timpul zilei și pentru întreaga săptămână: va fi mai ușor să evitați să scăpați. Pregătiți lista de cumpărături pe baza programului dvs.

Umpleți frigiderul cu toate ingredientele necesare pentru a pregăti fiecare masă rapid și ușor. Faceți micul dejun în fiecare zi în același timp și setați un plafon de de calorii. Schimbă frecvent meniul alternând diferite opțiuni.

Noi metode de pierdere în greutate în Pierdeți în greutate pentru anul nou Există o anumită energie care vine cu un an nou, o creștere de motivație atât de puternică, încât ne convinge că acesta este anul în care vom pierde în greutatevom deveni sănătoșivom deveni o persoană mai bună, vom renunța la fumat și, desigurSalveaza lumea. Acest val de impulsuri motivaționale se mișcă atât de repede, adesea mergem în rezoluțiile obișnuite, fără a ne opri să ne punem o întrebare foarte importantă: Ce vreau cu adevărat pentru mine în acest an? Și nu doar în acest an, în fiecare an?

Însoțiți alimentele solide cu o ceașcă de ceai fără zahăr sau cu un pahar de apă și suc de lămâie. Începeți ziua cu iaurt, granola, fructe de padure, unt de arahide și pâine integrală.

Se toarnă ml de iaurt într-o ceașcă și se acoperă cu o lingură de granola și g de căpșuni proaspete feliate. Adăugați un al doilea strat de iaurt și granola și cum să pierdeți în greutate în 18 zile cu g de zmeură.

Puteți să însoțești acest preparat delicios cu un sandwich mic pregătit cu făină integrală de grâu și umplut cu 2 lingurițe de unt de arahide. Umpleți-vă cu fibre sănătoase prin adăugarea de fructe uscate și deshidratate la o porție de fulgi de ovăz. Se toarnă fulgii de ovaz neîndulciți în cratiță și se adaugă ml de lapte degresat.

cum să pierdeți în greutate în 18 zile

Gatiti-le urmand instructiunile de pe ambalaj, in cuptorul cu microunde folosind un recipient adecvat sau pe cum să pierdeți în greutate în 18 zile. După ce ați gata, adăugați două linguri de fructe deshidratate și o lingură de nuci.

Pregătește-ți un mic dejun sănătos, dar te poate face să te simți plin cu două vafe complete. Adăugați o lingură de sirop de arțar și o banană mică tăiată.

Însoțiți alimentele solide cu un pahar de lapte degresat. La micul dejun nu exagerați carbohidrații pentru a evita spargerea și prăbușirea glicemiei în timpul zilei, riscând de asemenea să vă simțiți prea foame. Planificați-l în avans pentru a vă asigura că mâncați sănătos în fiecare zi în același timp. Setați o limită maximă de de calorii și opțiuni diferite alternative pentru a satisface nevoile dvs. Se încălzește o tortilla de la 60 g sau o lipie într-o tigaie sau în cuptorul cu microunde și farciscila cu 35 g de negri fasole, cum să pierdeți în greutate în 18 zile verde, roșii, două linguri de ras branza degresata si feliate jumatate avocado.

Însoțiți tortilla cu ml de gazpacho proaspăt. La sfârșitul mesei răsfățat cu o bucată de ciocolată extra închis 30 g. Includeți pești în dieta dvs. Încălziți o linguriță de ulei de măsline într-o tavă pe o flacără medie. Se condimentează un filet de tilapia de 90 g cu sare și piper și se gateste într-o tigaie timp de minute pe fiecare parte.

Carnea de tilapia este gătită când se desprinde ușor cu o furculiță. Pregătiți de asemenea g orez pilaf și 50 g mazăre aburit.

Pierdeți în greutate pentru anul nou

Serviți tilapia cu orez și mazăre. Completați masa cu un măr coapte în cuptor și îmbogățit cu o scorțișoară de scorțișoară și o linguriță de miere, servită cu 80 g de înghețată de vanilie cu conținut scăzut de grăsimi. Pregătiți un sandwich umplut cu humus și legume pentru a umple proteinele și aromele. Răspândiți 60 de humus cumpărate gata sau preparate de la zero pe două felii de pâine integrală. Adăugați câteva frunze de salată, felii de castraveți și piper roșu tăiat. Însoțiți sandwich-ul sănătos cu ml de supă de minestrone sau legume, ml de iaurt cu conținut scăzut de grăsimi și 50 g de struguri.

Rețineți că un prânz cu carbohidrați vă va forța să simțiți nevoia de al mânca din nou și din nou și vă expuneți la scufundări nedorite în după-amiaza de energie. Sfârșitul zilei cu o cină care vă permite să vă simțiți plin fără să vă supraîncărcați metabolismul sau să provocați acumulări de grăsimi greu de ars.

Stabiliți o limită maximă de de calorii și concentrați-vă asupra găsirii unui echilibru corect între proteine, legume și grăsimi sănătoase. Dacă doriți, puteți alterna rețetele sugerate pentru prânzuri cu cele indicate pentru cină pentru a vă modifica meniurile cât mai mult posibil. Pregătiți o cină bogată în proteine, preparând cotlete de porc și sparanghel.

Încălziți o linguriță de ulei de măsline într-o tavă folosind o flacără de înaltă medie.

  • Orice bărbat sau o femeie care vrea să-și piardă în greutate va fi timp de 30 de zile, cu Lipovon slăbit de la 4 la 8 kg și este acumulate.
  • Cum să slăbești într-o săptămână, ce trebuie să mănânci.
  • Viața schimbă arzătoarele de grăsime
  • Сирены захлебнулись, мониторы Третьего узла погасли.
  • 20 lb pierdere în greutate în 2 luni
  • 23 de motive pentru care nu pierdeți în greutate - Iată soluția - Ingrijirea Pielii -
  • Slimming traduceți
  • Vito spatiune pierdere în greutate

Se condimentează o porție de porc de 90 g cu sare și piper și se fierbe în ulei fierbinte timp de minute pe fiecare parte. Serviți g cartofi piure, 90 g sparanghel și 90 g ardei.

La sfârșitul mesei, încântați gustul dvs. Gatiti o supa de linte rosie si completati vasul cu o lingura de iaurt slab gras si cu cilantro proaspat tocat. Însoțiți supa cu o felie de pâine integrală sau îmbogățiți-o cu o mână de crotoni. Pregătiți o olimetă de legume simplă și delicioasă pentru a vă simți plină, dar ușoară.

Puteți asambla omeleta cu ouă, legume de exemplu spanac și o brânză ușoară încercați să utilizați feta pentru a face un fel de plăcintă savuroasă. Apa pastreaza sistemul imunitar sanatos, imbunatateste aspectul pielii si te mentine hidratat in timpul activitatii fizice.

Înlocuiți băuturile carbogazoase comune cu apă aromatizată cu felii de lime sau de lamaie. Ceaiul verde fără zahăr este un alt substitut excelent pentru băuturile răcoritoare carbogazoase.

Ceaiul verde contine un numar mare de antioxidanti, prin urmare ajuta organismul sa lupte impotriva radicalilor liberi, printre principalii responsabili de semnele de imbatranire.

Înregistrează cu meticulozitate fiecare ingredient solid sau lichid luat. Dacă ai să scrii în detaliu orice încălcare, vei fi mai puțin înclinat să-ți asumi responsabilitatea cum să pierdeți în greutate în 18 zile că te simți vinovat că ai mâncat ceva ce nu ar trebui să ai.

Dieta Buddha — cum pierdeți în greutate ajutându-vă de Slăbește 5 kg în 9 zile cu dieta 3 indiferent dacă optaţi pentru lapte, iaurt sau brânză. Așa arată meniul pentru 2 săptămâni! În a doua săptămână Cum să slăbești 15 kg în 3 săptămâni.

Jurnalul dvs. Utilizați jurnalul pentru a descrie sentimentele declanșate de alimente. Observați cum vă simțiți în timp ce mâncați, de exemplu fericit, trist, supărat sau optimist. Concentrându-vă asupra emoțiilor și nu doar asupra alimentelor, veți putea evidenția orice tipar emoțional legat de act sau de dorința de a mânca.

  • Затем Сьюзан сунула ноги в туфли и последовала за коммандером.
  • Пилот достал из летного костюма плотный конверт.
  • 6 mese pe zi pentru a pierde în greutate
  • Сегодня утром звонили из КОМИНТа.
  • Poate provoca progesteron natural cu pierderea în greutate
  • Cum să piardă în greutate în mai puțin de 7 zile: 18 pași
  • Saggy buric grăsime după pierderea în greutate
  • Pot să pierd greutatea când dorm

Partea 2 Exercitarea zilnic 1 Angajat să respecte un program de activitate fizică de șapte zile. În mod normal, este recomandabil să se antreneze cinci zile pe săptămână, dedicând cele două zile rămase să se odihnească.

În funcție de nivelul dvs.

cum să pierdeți în greutate în 18 zile

În loc să programați sesiuni epuizante, concentrați-vă pe a fi cât mai consecvente în timp ce urmați un program de exerciții care este specific, realist și adaptat nevoilor dumneavoastră. Creați un program de instruire care vă permite să vă exersați în fiecare zi în același timp. Puteți decide să mergeți la sala de gimnastică înainte de a merge la serviciu, în timpul pauzei de masă sau înainte de cină, în fiecare zi sau în fiecare zi.

Analizați-vă lista săptămânală de sarcini și asigurați-vă că activitatea fizică devine o parte integrantă a rutinei dvs. Este foarte important să se protejeze mușchii reci împotriva ruperii sau tensionării.

Nu aveți un sprijin social bun Este frustrant când nu pierzi în greutate chiar și după ce ai încercat atât de mult. Dacă nu este suficient să vă antrenați, să vă controlați pofta de carbohidrați și să vă schimbați stilul de viață pentru a slăbi, atunci ce este? La urma urmei, este mai bine să savurezi deliciul și să fii flasc decât să te privezi. De acord.

Rulați lent în loc timp de minute. Sari cu frânghia timp de 5 minute. Alternativ, puteți face o alergare de zece minute pentru a vă activa mușchii și pentru a începe transpirația.

Să piardă în greutate, timp de 18 zile la 10 kg

După încălzirea mușchilor timp de minute, este important să le întindeți pentru a evita riscul de vătămare în timpul celor mai intense faze de activitate. În același mod este esențial să se facă unele întinderi la sfârșitul sesiunii de antrenament minute vor fi suficiente. Întinderea vă permite să reduceți riscul de leziuni musculare și să vă protejați mai bine corpul.

Efectuați alungări care implică picioare și brațe pentru a încălzi principalele mușchi și a le pregăti pentru a fi instruiți.

Exercițiile sugerate includ: lunges, quadriceps stretch musculare, întinderea vițel și poziția de yoga cobbler. HIIT este un program de exerciții care alternează fazele intense de stres cu intervale scurte de repaus sau recuperare. Comparativ cu exercițiile fizice normale este un antrenament care ajută la arderea mai rapidă a grăsimilor, deoarece forțează organismul să utilizeze zaharuri.

cum să pierdeți în greutate în 18 zile

Chiar și în fazele de recuperare veți continua să ardeți grăsimile acumulate, favorizând reducerea lor. Puteți efectua un antrenament Slimming cocoon cu ajutorul mașinilor de gimnastică sau exerciții de greutate pe o saltea de fitness obișnuită. Multe dintre cele mai cunoscute programe de formare HIIT includ: Beach Workout: Acest program de antrenament HIIT de 12 săptămâni necesită doar 21 de minute de activitate fizică de trei ori pe săptămână și este destinat celor care doresc să piardă în greutate și să aibă mușchi mai puternici și tonifiați.

Programul se concentrează pe anumite zone specifice ale corpului, cum ar fi brațele și abdominalele, și include exerciții cardio și stretching.

După doar o săptămână, veți putea să vă vedeți mai puțini și să aveți mai multă mușchi. Sprint Fartlek Workout: "fartlek" mijloace "juca repede" în suedeză. Programul acestui antrenament HIIT durează 25 de minute și combină activitatea fizică neîntreruptă cu fotografii de viteză. Controlezi intensitatea și viteza fiecărui interval, astfel încât antrenamentul să fie instinctiv și angajat.

Dieta pentru a pierde in greutate de 3 kg în 2 zile

Acest program se concentrează pe exerciții de tip cardio, în care se pot deplasa, rula sau trage la intervale fixe de timp. Salt la coarda: "sari coarda" mijloace "sari coarda" și tot ceea ce va trebui să faceți acest antrenament este un coardă și un cronometru. Începeți prin încercarea de a sări coarda continuu timp de două minute, apoi vă odihniți pentru încă două înainte de a relua saltul timp de încă un minut și jumătate.

Acum odihniți-vă pentru un minut și jumătate, apoi săriți pentru un minut și odihniți-vă încă un minut. Terminați sesiunea prin săriți coarda timp de 30 de secunde. Se odihnește timp de trei minute și apoi se repetă întreaga sesiune o dată sau de două ori. Redarea unui joc de echipă este un mod foarte distractiv de a arde calorii. În plus, vă permite să introduceți un pic de competiție în formare, stimulându-vă să vă oferiți cele mai bune rezultate fără a observa eforturile necesare.

Sporturile care vă permit să pierdeți în greutate includ: Fotbal: aceasta este o activitate excelentă de cardio care vă ajută să ardeți grăsime.

Înotul: cum să pierdeți în greutate în 18 zile oră petrecută înotând în piscină vă permite să ardeți între și de calorii, să întăriți mușchii și articulațiile și să stimulați circulația sângelui. Baschet: un joc de baschet vă poate face să pierdeți chiar de calorii. Modificați programul săptămânal de formare prin participarea la o cursă de fitness care combină exerciții cardio, exerciții de formare de forță și antrenament de interval.

O clasă de aerobic sau de dans, cum ar fi zumba, vă va ajuta să pierdeți în greutate. O oră de zumba vă va permite să ardeți de calorii. Ciclismul este o modalitate foarte bună de a întări mușchii și de a pierde în greutate.

Alăturați-vă unui curs de centrifugare pentru a vă intensifica activitatea de rutină pentru a arde grăsimea și a pierde în greutate în zonele vizate ale coapselor, feselor și abdomenului. Partea 3 Modificați-vă stilul de viață 1 În timpul celor șapte zile de dietă, încercați să nu mâncați în afara casei. Efectuarea unei mese sănătoase la bar sau restaurant nu este ușoară. Multe feluri de mâncare sunt bogate în grăsimi, sodiu și carbohidrați.

Dacă doriți să vă asigurați că respectați planul de dietă și să mâncați numai alimente sănătoase care vă permit să vă simțiți plini și să pierdeți în greutate, asigurați-vă că vă pregătiți mesele pentru întreaga săptămână a dietei.

Informațiiimportante