Cum să pierdeți grăsimea în glezne. CUM SĂ-MI FAC GLEZNELE MAI SUBȚIRI - YOGA -

Ce cauzează grăsimea interioară a coapsei?

Exerciții pentru tonifiere Nu este neobișnuit să aveți părți ale corpului pe care doriți să le schimbați. Chiar dacă oamenii îți spun că ești frumoasă așa cum ești, dacă șoldurile tale largi te fac să te simți conștient de tine și ai vrea să faci ceva în privința lor, nu este nimic în neregulă cu dorința de a-ți îmbunătăți imaginea corpului.

Deși nu vă puteți aștepta să obțineți șolduri mai subțiri prin metode de reducere a punctelor, cum să pierdeți grăsimea în glezne. Puteți realiza acest lucru făcând sesiuni cardio regulate, transpirate, arzând mai multe calorii decât consumați și tonifiați nucleul și corpul inferior. De ce am solduri largi?

Pierdeți grăsimea în 7 zile (scădere în greutate de grăsime din burtă)! 5 minute de antrenament

Potrivit unui studiu publicat în Jurnalul American de Fiziologie, estrogenul poate influența locul în care depozitați grăsimi. Femeile depozitează adesea grăsime în jurul pelvisului, feselor și zonei coapsei pentru a acționa ca stocare de rezervă pentru necesitățile de energie ale alăptării în caz de sarcină.

Cu alte cuvinte, ca femeie, este posibil să aveți șolduri mai late decât omologii dvs. Modalități de a vă face șoldurile mai mici Dacă doriți să slăbiți pe șolduri, este important să rețineți că dumneavoastră nu poate face acest lucru prin exerciții vizate deoarece reducerea spotului nu funcționează. Pentru a obține șolduri mai subțiri și mai înguste, va trebui să pierdeți grăsimea corporală din tot corpul.

Aerobic: Exerciții fizice susținute pe perioade mai lungi de timp, cum ar fi activități cardio cum ar fi alergatul, mersul pe jos sau ciclismul care vă măresc ritmul cardiac.

Odată ce începeți să pierdeți grăsimea corporală generală, vă puteți concentra pe exerciții specifice care vă vor ajuta să vă tonificați șoldurile. Pentru a-ți tăia în mod eficient grăsimea șoldului, Harvard Health Publishing recomandă angajarea în cel puțin 30 de minute de activitate de intensitate ridicată pe zi, cum ar fi mersul cu bicicleta, înotul, jogging-ul sau chiar mersul pe jos. Combinarea cardio-regulată cu antrenamentul de forță exerciții fizice cu greutăți sau cu propria greutate corporală de câteva ori pe săptămână vă va ajuta să pierdeți în greutate, să pierdeți grăsime corporală și să arătați mai subțire peste tot.

cum să pierdeți grăsimea în glezne

Mănâncă o dietă sănătoasă În plus, a mânca corect este cheia în căutarea șoldurilor mai subțiri. Cum să pierdeți grăsimea în glezne alimentele care pot duce la adăugarea de burtă și grăsime de șold, cum ar fi alimentele procesate și alimentele cu adaos de zahăr.

cum să pierdeți grăsimea în glezne

Și reduceți alimentele cu grăsimi saturate, care apar în mod natural în unele produse de origine animală. Consumați porții mai mici pe tot parcursul zilei spre deosebire de trei mese mari și monitorizați îndeaproape aportul caloric; sa nu uiti asta creând un deficit caloric consumul de mai puține calorii decât arde corpul este trucul pentru a pierde în greutate. Exerciții pentru tonifiere În plus față de implementarea activității fizice de ardere a grăsimilor și a unei diete bine echilibrate în rutina dvs.

cum să pierdeți grăsimea în glezne

Pentru a face o ghemuit, urmați acești pași: Stați cu picioarele puțin mai late decât lățimea șoldului. Împingeți șoldurile și fesele înapoi și coborâți în jos într-o poziție ghemuită, ca și cum ați sta pe un scaun.

cum să pierdeți grăsimea în glezne

Țineți genunchii peste glezne și ajungeți la brațe drept, după cum este necesar, pentru a vă menține echilibrul. Coborâți în jos, astfel încât coapsele să fie cât mai paralele cu podeaua.

  1. Cum sa scapi de glezna: 12 pasi
  2. Pierdeți rapid în greutate pentru șolduri.
  3. Poți să pierzi greutatea de a sări peste mese

Țineți această poziție câteva secunde și apoi apăsați-vă prin călcâie în timp ce reveniți în picioare.

Informațiiimportante