Cum să ardeți grăsimea adductorului.

Cum să pierdeți rapid grăsimea coapsei: 11 sfaturi interioare pentru îndepărtarea grăsimii coapsei

Luptați asupra concepțiilor greșite despre abdominale

Pagina principala » Sport și fitness » Cum să obțineți coapse interioare mai subțiri Cum să obțineți coapse interioare mai subțiri Este adesea dificil să pierdeți grăsime din coapsele interioare sau mușchii adductori.

În timp ce exercițiile care țintesc coapsele interioare vor întări și tonifica mușchii pentru un aspect mai strâns, nu vor scăpa de nici o grăsime suplimentară.

  • Pierde podcast de grăsime de burtă
  • Cele mai bune mese pentru a pierde rapid grăsimile
  • 20 Cele mai bune exerciții pentru coapse interioare pentru picioarele tari și puternice - Alte
  • Curățați și apăsați burn fat

Deoarece reducerea la fața locului nu este posibilă, conform Consiliului American pentru Exerciții, trebuie să ardeți grăsimea corporală totală pentru a obține coapse interioare mai subțiri. Combinați exercițiile cardiovasculare cu exerciții care vă antrenează musculatura interioară a coapsei.

cum să ardeți grăsimea adductorului

Cum să ardeți grăsimea adductorului 1 Faceți exerciții cardio care antrenează coapsele interioare. Exercițiul cardio arde grăsimi pentru energie și alegerea cardio care accentuează adducerea coapsei interioare vă va ajuta să vă strângeți coapsele interioare mai repede.

Când coapsele interioare se freacă, este un indicator al aductorilor de grăsime care nu pot fi ignorați. Reducerea grăsimii în zona adductorului, care este făcută din cinci mușchi interior-coapse, nu este o sarcină ușoară. Când se contractă aductorii, coapsele interioare se apropie mai mult. Pentru multe femei, această zonă este prima locație pentru depozitarea grăsimii, iar ultima pentru ao pierde, dar este posibilă și adductorii de tonifiere.

Includeți patinajul inline, patinajul pe gheață și cum să ardeți grăsimea adductorului în rutina dvs. Acestea sunt exerciții excelente pentru tonarea și strângerea coapsei interioare în timp ce ardeți grăsimea corporală globală, cu mai puțină stres asupra articulațiilor decât jogging sau alergare, notează Northwestern Health Sciences University.

Patinajul necesită un angajament de adductor pentru a vă împinge corpul înainte.

cum să ardeți grăsimea adductorului

Diapozitivul este o mișcare de patinaj simulată în care utilizați un covor alunecos și picioarele pentru a aluneca de la o parte la alta. Facilitățile clubului de sănătate oferă adesea cursuri de diapozitive sau puteți cumpăra echipamentul pentru uz casnic.

cum să ardeți grăsimea adductorului

Pasul 2 Flutter și foarfeca lovi cu piciorul într-o piscină. Înotul este un antrenament cardio eficient pentru arderea grasimilor, iar loviturile de flutură și foarfecă cuprind întregul corp inferior cu accent pe coapsele interioare.

Faceți o simplă înot de 20 de minute, alternând lovituri de flutter și lovituri cu foarfeca, pentru a obține coapse interioare mai strânse și mai strânse.

  • Pierderea în greutate camps nj
  • Lazy elsa pierde în greutate
  • Cum Să Scap De Aditivi De Grăsimi -
  • Slim shots pierdere în greutate băutură

Păstrați loviturile de flutter scurte și rapide, picioarele rămânând la mai puțin de câțiva centimetri distanță. Executați lovituri de foarfece în partea laterală a accidentului.

cum să ardeți grăsimea adductorului

Utilizați o mișcare lungă, mișcătoare, cu picioarele stând aproape împreună. Pasul 3 Plié în fiecare zi. Plié este un exercițiu de dans care angrenează corpul inferior cu accent pe coapsele interioare.

cum să ardeți grăsimea adductorului

Pliés sunt simple, și a le face în fiecare zi va tonul dvs. Pentru a realiza un plié de bază în poziția a doua, stați cu picioarele la un picior deasupra distanței de umăr și în poziție verticală.

cum să ardeți grăsimea adductorului

Extindeți-vă brațele în lateral pentru a vă echilibra și a vă angaja mușchii abdominali trăgând buricul în spate și ușor înclinându-vă coada. Ridicați călcâiele de pe podea și strângeți fundul. Acest lucru va face ca tocurile dvs.

Ei ajută la mersul pe jos, în alergare, în șezut, în genunchi etc. Din cauza obiceiurilor alimentare proaste, a lipsei de activitate sau a problemelor hormonale, femeile acumulează grăsime în diferite părți ale corpului, inclusiv coapsele interioare. Din nefericire, doar alergatul sau ciclismul nu lucrează la acești muschi.

Țineți această poziție și coborâți călcâiele înapoi la podea. Îndoiți încet genunchii și coborâți torsul drept în jos, în centrul cozii spre podea. Ridicați-vă și strângeți mușchii interiorului coapsei. Repetați această mișcare de 20 până la 25 de ori.

Răspunsurile experților pentru întrebările cititorilor Exercițiile interioare ale coapsei sunt excelente pentru modelare și tonifiere coapsele tale. Aductorii sau mușchii interiori ai coapsei aleargă de la inghină la genunchi 1. Ajută la rotația internă și externă a femurului, stabilizează pelvisul și ajută la aducerea șoldului 23.

Pasul 4 Împingeți coapsele interioare pe parcursul zilei. Când stați la birou sau vă uitați la televizor, luați cinci minute și lucrați la coapsele interioare. Stați în poziție verticală cu o poziție bună.

SOS grăsimea din jurul taliei!

Puneți o sticlă de apă sau o pernă mică între genunchi. Strângeți sticla cu coapsele interioare și eliberați-o. Repetați această mișcare de la 20 la 25 de ori pentru o modalitate ușoară de a vă strânge și tonifica coapsele interioare.

Informațiiimportante