Creșterea pierderii în greutate a ratei metabolice

Metabolism - ce este? Cum să grăbească metabolismul pentru pierderea în greutate?

Creșterea metabolismului Înțelegerea metabolismului este dificilă, deoarece este foarte personală.

creșterea pierderii în greutate a ratei metabolice

Există formule și modalități de a ghici care poate fi rata metabolică, dar dacă nu efectuați efectiv un test metabolic, estimările pot fi inexacte. Prea multe calorii duc la creșterea în greutate, dar prea puține pot încetini metabolismul și pot împiedica și pierderea în greutate.

Ce este metabolismul??

Cunoașterea ratei metabolice va ajuta la pierderea în greutate, deoarece vă va ajuta să vă dați seama câte calorii trebuie să consumați pentru a menține nevoile zilnice de energie, fără a merge peste bord. Definiție Potrivit Medline Plus, metabolismul se referă la toate procesele fizice și chimice din organism care convertesc sau utilizează energia.

creșterea pierderii în greutate a ratei metabolice

Mâncarea este mult mai mult decât lucrurile delicioase pe care le consumi; este combustibilul care menține corpul în lucru. Toate procesele corpului necesită energie, de la digestie, la pomparea inimii, la respirație.

Dacă se consumă prea multă mâncare și metabolismul dvs. Dacă consumi mai puțin decât are nevoie corpul tău, acesta se bazează pe depozitele de grăsime pentru a compune restul necesarului de energie.

Metabolismul si greutatea corporala

Norme Creșterea pierderii în greutate a ratei metabolice metabolică bazală sau BMR este numărul minim de calorii de care are nevoie corpul pentru a funcționa într-o stare complet odihnită. Aceasta este o măsurare de bază, deoarece atunci când adăugați mersul pe jos, mișcarea și activitățile vieții de zi cu zi, necesarul caloric crește. Pentru a calcula o estimare simplă a valorii BMR, înmulțiți-vă greutatea în kilograme cu 10 dacă sunteți femeie și cu 11 dacă sunteți bărbat. Testarea Testul metabolic de bază vă va estima BMR și chiar va adăuga estimări pentru exercițiile fizice și activitățile vieții de zi cu zi.

Metode pentru accelerarea metabolismului si pierderea in greutate

Potrivit Spitalului Memorial Northwestern, testul implică, de obicei, respirația într-un tub timp de aproximativ 10 minute. Testul calculează cantitatea de oxigen inhalat la cantitatea de dioxid de carbon expirată. Cu cât corpul tău folosește mai mult oxigen, cu atât este mai mare BMR. În general, vă va spune dacă vă încadrați în normele BMR pentru vârsta și sexul dumneavoastră.

Dacă metabolismul scade sub medie, există modalități de a-l crește pentru a facilita pierderea în greutate.

Account Options

Factori Există mulți factori care influențează cât de rapid este metabolismul tău. Este o concepție greșită că cu cât aveți mai multă grăsime, cu atât este mai lent metabolismul dumneavoastră.

creșterea pierderii în greutate a ratei metabolice

În realitate, cu cât aveți mai multă masă, cu atât este necesară mai multă energie pentru ao menține, deci, în general, persoanele mai grele au BMR ușor mai mare decât persoanele mai subțiri.

Cu toate acestea, mușchii arde mult mai multe calorii în repaus decât grăsimile, astfel încât sportivii vor avea în general metabolismuri mai ridicate decât alții.

Vârsta și sexul influențează și metabolismul.

creșterea pierderii în greutate a ratei metabolice

În general, pe măsură ce îmbătrânești, metabolismul scade. Creșterea metabolismului O credință obișnuită este că, prin reducerea drastică a caloriilor, veți pierde în greutate. Cu toate acestea, corpul tău creșterea pierderii în greutate a ratei metabolice nevoie de hrană pentru a se transforma în energie.

  • Testarea metabolică pentru pierderea în greutate - Sănătate -
  • Dieta echilibrata Creșterea ratei metabolice - pierderea în greutate Poate consumul de apă să accelereze metabolismul și să ajute la pierderea în greutate?
  • 1 arzător de grăsime 2021
  • Nivelul 10 provocarea pierderii în greutate

Fără hrană adecvată, nivelurile de energie scad, astfel încât metabolismul scade. S-ar putea să pierdeți în greutate la început, dar este predispus să reveniți imediat când se consumă o cantitate normală de alimente, deoarece metabolismul dvs. O opțiune mai bună este să mănânci mese mici pe tot parcursul zilei, astfel încât corpul tău să fie alimentat constant și metabolismul să lucreze constant pentru a crea energie.

Faceți un test metabolic pentru a vă determina BMR și încercați să consumați cel puțin acea cantitate de calorii zilnic; în acest fel veți fi în continuare în deficit atunci când luați în considerare activitățile zilnice de viață.

creșterea pierderii în greutate a ratei metabolice

Informațiiimportante