Brațul de rutină de slăbire,

brațul de rutină de slăbire

Ca tot vorbeam de pierderea pierderii pierderii la Exercitiul 2 … A venit timpul sa impingem tavanul si sa ne extindem apartamentul. Acest super exercitiu lucreaza atat musculatura abdomenului precum si pe cea a zonei lombare. Cu cat lucrezi mai multe grupe musculare cu atat consumi mai brațul de rutină de slăbire calorii, ai uitat?

Intinde-te pe spate si pune bratele in exterior. Acum impinge cu putere si ridica posteriorul de la sol ca in imaginea de mai sus.

Rutină de antrenament acasă

Imagineaza-ti ca vrei sa atingi tavanul cu varful picioarelor. Acum coboara lent in pozitia de start si repeta exercitiul de 20 de ori. Exercitiul 4 — Fandari In sfarsit am ajuns la fandari… Daca executi acest exercitiu la tine acasa, mai mult ca sigur nu vei avea loc sa faci mersul fandat. Asa ca il vom face pe loc. Nimic mai simplu. Urmareste acest videoclip in care iti voi explica cum sa executi corect fandarile pentru a consuma cat mai multe calorii.

Nu uita sa respecti aceleasi reguli de baza ca la genuflexiuni. Genunchiul tau nu trebuie sa depaseasca varful piciorului, iar talpa din fata trebuie sa fie mereu in contact cu solul. Exercitiul 5 — Fandari Laterale Uite o intrebare interesanta: Ce faci atunci cand fandarle incep sa ti se para floare la ureche si cauti un exercitiu mai dificil? Treci la fandarile laterale desigur!

10 EXERCIȚII CU MÂNA MEA ȘI MÂNEA DE REHABILITARE A MÂNECII - RUTINA FITNESS

Aplica aceleasi reguli de baza, doar ca acum vom face pasul spre exterior. Executa 10 repetari pe partea dreapta, apoi 10 repetari spre stanga.

  • Cum să pierdeți în greutate cu fluide
  • Tummy slimming slips
  • Îngrijire Exerciții de slăbit picioare și burtă acasă - rutină foarte eficientă Cui nu i-ar plăcea să arate un corp tonifiat și definit?
  • Grăsimea corporală pierde pe săptămână
  • Pierderea grăsimii corporale
  • Rutină de antrenament acasă La cererea unuia dintre cititorii noștri, vom exemplifica o rutină de exerciții la domiciliu care ne va permite să tonifiam și să ardem grăsimea rămasă într-un mod practic, dedicând doar câteva minute antrenamentului zilnic.

Nu incerca sa le faci alternativ pentru ca cel mai probabil iti vei pierde echilibrul si concentrarea. Exercitiul 6 — Abdomene Daca ai urmarit articolele de pe site, probabil stii deja ca nu sunt un fan al acestui exercitiu. Chiar dimpotriva, am profitat de fiecare ocazie pentru a-ti spune sa nu faci cate de abdomene pe zi.

De ce? Pentru ca pur si simplu nu consuma suficient de multe calorii in asa fel incat brațul de rutină de slăbire fie un exercitiu eficient pentru slabire. Dar in combinatie cu restul de 9 exercitii, abdomenele pot fi cu adevarat valoroase. Foloseste-l ca un exercitiu de pauza… … adica include-l in antrenamentul tau atunci cand vrei sa cobori putin pulsul, dar fara sa te opresti complet din antrenament.

brațul de rutină de slăbire aspirină burner de grăsime de cafeină

Practic este doar o combinatie de 10 genuflexiuni, urmate de 10 abdomene pentru pauza. Aceasta este una dintre cele mai eficiente combinatii pe care le poti face acasa.

brațul de rutină de slăbire ateh jewel pierdere în greutate

Exercitiul 7 — Flotari Pentru Triceps Ti s-a intamplat vreodata sa mergi la un eveniment important si sa te uiti cu invidie sau admiratie la bratele tonifiate ale prietenei tale imbracata intr-o rochie de seara? Acum poti sa obtii si tu acelasi rezultat, cu ajutorul flotarilor pentru triceps.

brațul de rutină de slăbire burner de grăsime matas anmeldelse

In videoclipul de mai jos iti explic cum sa le executi chiar la tine acasa, fara sa ai nevoie de aparate complicate de fitness sau greutati. Pentru rezultate maxime, include-le intr-un program de antrenament complet, care lucreaza si o grupa musculara mare, cum ar fi picioarele. Dar exista un exercitiu care lucreaza atat abdomenul precum si sistemul cardiovascular. Ma refer la pulsul ridicat si arderea de alte cuvinte pentru pierderea de grăsimi Se numeste Mountai Climber!

Incepe in pozitie de flotare, cu bratele apropiate si spatele drept.

Acum ridica un picior si aseaza-l la nivel cu bratul tau drept. Revin-o in pozitia de start si repeta si pe partea stanga. Daca nu reusesti sa ridici piciorul atat de sus, atunci incearca varianta pentru incepatori: Atinge cotul drept cu genunchul stang, apoi repeta.

Cele Mai Eficiente 10 Exercitii Pentru Slabit Pe Care Le Poti Face Acasa

Pentru a activa efectul de ardere a caloriilor, incearca sa executi acest exercitiu cat mai rapid posibil si fara pauza intre repetari. Incearca varianta usoara. Iti voi explica totul in videoclipul de mai jos.

brațul de rutină de slăbire cât de mult pierderea grăsimii corporale pe săptămână

Nu uita, indiferent de ce varianta alegi, tine mereu spatele drept si expira atunci cand te ridici. Imagineaza-ti ca jetul de aer expirat te impinge in sus. Daca esti la inceput si nu ai suficienta rezistenta pentru a executa miscarile mai complicate, atunci incepe de aici. Scandura necesita doar sa stai intr-o pozitie care lucreaza in mod pasiv toate grupele musculare ale corpului tau.

Nivelul 2? Ridica alternativ cate un brat in continuarea corpului si simte cum abdomenul tau se contracta mai puternic decat atunci cand faci abdomene.

Exerciții de slăbit picioare și burtă acasă - rutină foarte eficientă

Cum ti s-a parut lista celor 10 exercitii pentru slabit? Crezi ca ai putea sa iti rapesti 10 minute in fiecare zi pentru a incepe sa vezi cum dispar centimetri in plus? Atunci inscrie-te acum in Provocarea De 14 Zileiar eu iti voi trimite zilnic cate un email cu un antrenament super eficient pe care il poti face in doar 10 minute.

Provocarea este special brațul de rutină de slăbire pentru mamici si femei ocupate, asa ca m-am gandit la fiecare detaliu. Cum sa profiti la maxim de pe urma acestor exercitii pentru slabit? Chiar daca ai cele mai eficiente exercitii pentru slabit, acestea nu te vor ajuta daca nu sunt incluse intr-un sistem de antrenament.

Imagineaza-ti o emisiune de stiri prezentata de cei mai populari prezentatori… Daca materialele prezentate sunt de calitate indoielnica, atunci cu siguranta postul respectiv nu va avea o audienta foarte mare. Te poti inscrie in Provocarea De 14 Zile cu un click pe imaginea de mai jos, iar eu iti voi trimite zilnic cate un antrenament de 10 minute in format brațul de rutină de slăbire pe care il poti face chiar la tine acasa.

brațul de rutină de slăbire nu pot să pierd grăsimea de burtă

Fara aparate complicate de fitness si fara timp pierdut la sala. Nu uita sa iti inviti si prietenii sau familia sa participe pentru a le castiga suportul si admiratia 0.

Informațiiimportante