Bcaa și pierderea în greutate glutamină, CEA MAI BUNA METODA DE UTILIZARE A AMINOACIZILOR

bcaa și pierderea în greutate glutamină

Astăzi, lucrurile stau diferit… şi nu prea. Suntem întrebaţi adesea care este cel mai bun supliment pentru îmbunătăţirea performanţei musculare.

atacurile de panică pierdere în greutate

Răspunsul nostru ar fi BCAA, doar că nu este cel mai bun supliment, ci unul esenţial! De ce? BCAA se referă la trei aminoacizi: leucină, izoleucină şi valină.

Numeroasele cercetări ştiinţifice efectuate în perioada au arătat că persoanele cu un nivel ridicat de activitate fizică pierd cantităţi mari de alanină şi glutamină prin excreţie.

Ce sunt aminoacizii?

Deoarece în muşchi nu există o cantitate suficientă pentru a compensa, cercetătorii s-au gândit că BCAA aminoacizii cu catenă ramificată au un rol semnificativ în recuperare. Aceştia au reuşit să măsoare numai pierderea de leucină şi au observat un consum mai ridicat al acestui aminoacid în comparaţie cu ceilalţi doi şi, de asemenea, că pierderile rapide de leucină sunt puternic asociate cu activităţi de anduranţă, adică antrenament aerob.

La ora actuală, este cunoscut faptul că provocări creative de scădere în greutate optim între leucină, izoleucină şi valină este 2: 1: 1, acesta fiind utilizat la toate preparatele.

loestrin fe pierde greutatea

Să începem cu o poveste Au fost odată ca niciodată trei muşuroaie de furnici într-o pădure, pe malul unui râu. Misiunea furnicilor era ca mai întâi să construiască depozite şi apoi să le umple cu mâncare.

  1. Pot cauza pierderi în greutate
  2. CEA MAI BUNA METODA DE UTILIZARE A AMINOACIZILOR
  3. Расшифровать сообщение можно было лишь введя специальный ключ - секретный набор знаков, действующий как ПИН-код в банкомате.
  4. BCAA si EAA (Aminoacizii cu lant ramificat si Aminoacizii esentiali) | musclemag.ro

În fiecare muşuroi, cele mai destoinice furnici au găsit noi surse de hrană pentru muşuroi. Acestea s-au avântat departe de cărările obişnuite ale furnicilor şi au explorat totul în jur.

CEA MAI BUNA METODA DE UTILIZARE A AMINOACIZILOR

Au bătut drumuri mai scurte sau mai lungi, s-au căţărat pe fire de iarbă şi crenguţe, au descoperit noi surse de hrană, au bătătorit noi poteci, iar în tot acest timp, celelalte furnici au construit depozitele pentru mâncare. Pădurea era imensă, dar furnicile erau harnice şi se ocupau conştiincios de dezvoltare şi construcţie.

Într-o zi, peste pădure s-a abătut un potop care a culcat-o la pământ şi a distrus tot ce lucraseră furnicile muncitoare. Este şi povestea ta, dacă regimul tău alimentar nu conţine BCAA.

Cheia creşterii forţei este stimularea anabolismului, concomitent cu menţinerea masei musculare. Pentru că… Aminoacizii cu catenă ramificată L-leucina, L-izoleucina, L-valina au un rol semnificativ în prevenirea proceselor catabolice în muşchi în timpul antrenamentelor intense şi prelungite.

Care sunt beneficiile suplimentelor BCAA și când este recomandat să le consumăm joi, octombrie 31, scris de World Class Romania Atât sportivii bine pregătiți, cât și pasionații de fitness adesea își completează dieta cu aminoacizi cu catenă ramificată BCAA. Unele studii arată că acestea pot ajuta la construcția masei musculare, la reducerea oboselii de după antrenament și la scăderea durerii musculare care apare după efort. Suplimentele BCAA includ trei aminoacizi esențiali: valină, leucină și izoleucină - toate având o structură chimică ramificată. De obicei, suplimentele au un conținut dublu de leucină în comparație cu izoleucina sau valina.

Organismul utilizează BCAA ca sursă indirectă de energie pentru muşchi, prin transformarea acestora în glucoză în cadru unui proces numit gluconeogeneză care are loc în ficat. Astfel, efectelor anticatabolice ale BCAA li se adaugă acţiunea directă naturală a acestor hormoni şi factori de creştere. Pentru tine, aceasta înseamnă că… Dacă ţi-ai propus în mod serios să îţi dezvolţi musculatura, este imperativ să iei suplimente de BCAA înainte şi după antrenamentele intense cu greutăţi, deoarece valina, leucina şi izoleucina se consumă foarte repede.

Pentru dezvoltarea şi menţinerea masei musculare, nu există aminoacizi mai importanţi decât BCAA. Niciun sportiv nu îşi talie de slăbire corporală să piardă masă musculară.

mi- a scăpat spatele

Deci, dacă se poate cu un aport energetic mai mic, fără ca masa musculară să fie afectată, atunci, ura! Ştiind cât de importanţi sunt aceşti trei aminoacizi pentru atingerea obiectivelor tale de dezvoltare fizică, este normal să vrei să te asiguri că organismul tău primeşte tot ce are nevoie.

Dacă foloseşti produsul nostru BCAA-X5este suficient să iei o măsură 12 g înainte de antrenament cu ml de apă. În zilele de pauză: o măsură 12 g între mese.

Momente de consum

Prin urmare, este evident că aceşti aminoacizi sunt esenţiali pentru muşchi, pierderea lor trebuind să fie compensată, deci regula de bază pentru administrarea de BCAA este: înainte, în timpul şi după antrenament! Trebuie spus totuşi că importanţa, rolul şi semnificaţia deosebită a acestor aminoacizi esenţiali nu se opresc aici. Conform studiilor efectuate, administrarea de BCAA şi glutamină între mese şi înainte de culcare prezintă beneficii importante în ceea ce priveşte creşterea producţiei de hormon de creştere, mai ales la persoanele de peste 30 de ani.

Pentru a potenţa efectul BCAA, trebuie să fii informat cu privire la dozaj.

5 luni care alăptează fără pierdere în greutate

O modalitate simplă de calcul a cantităţii necesare este reprezentată de următoarea formulă: M x 0,44 g, unde M este greutatea ta, fără grăsime corporală. Este esenţial să luăm o doză de BCAA imediat după ce ne trezim.

Totul despre BCAA

Acest lucru este important, deoarece după o noapte în care nu am mâncat, BCAA previn descompunerea muşchilor, furnizând energie. Aici sunt prezentate cantităţile pentru nivel avansat şi concursuri. Apoi, 10 g înainte de antrenament asigură energie, măresc masa musculară. Dar, dacă eşti la început, poţi să o iei mai uşor până ajungi la circa g zilnic.

Glutamina este vitală pentru funcţionarea corespunzătoare a organismului - pentru activitatea creierului, sistemului imunitar şi a organelor. Dacă nu are la dispoziţie suficientă glutamină, organismul apelează la ţesutul muscular pentru glutamină, adică intră în catabolism - descompunerea muşchilor.

BCAA si EAA (Aminoacizii cu lant ramificat si Aminoacizii esentiali)

Glutamina este unul dintre cei mai importanţi aminoacizi pentru reducerea perioadei de recuperare. Sportivii care utilizează glutamină spun că efectele se instalează foarte rapid: se simt mai bine fizic, mai puţin obosiţi, au mai multă forţă şi sunt mai dornici să revină la sală, iar inflamaţia musculară este mai redusă. De asemenea, glutamina are o acţiune anabolizantă - contribuie la sinteza proteinelor în celulele bcaa și pierderea în greutate glutamină, menţine aciditatea şi este o materie primă importantă pentru producţia de energie.

În plus, glutamina are o funcţie esenţială în fortificarea sistemului imunitar.

Beneficiile suplimentarii cu BCAA

Glutamina măreşte în mod natural cantitatea de hormon de creştere. În timpul antrenamentului, pierderile se pot ridica la g la antrenamentele foarte intense.

By FlexshopRO Ce este? La ce ajuta?

Dacă, după antrenament, aceste pierderi nu sunt compensate în scurt timp, se instalează oboseala ca urmare a deteriorării sintezei proteinelor. Glutamina previne acest proces. Este important de observat că este imposibil să îţi dai seama de efectele glutaminei imediat după administrare, deoarece acestea se simt cel mai bine bcaa și pierderea în greutate glutamină, la următorul antrenament, când lucrul cel mai important este să fii refăcut.

La Genius Nutrition®, găseşti iGlutamine într-un ambalaj de g şi 55 de porţii. Mulţi sportivi vor spune că, în ceea ce priveşte dozajul, cantitatea recomandată de 5 g este minimă şi ineficientă.

Suplimente pentru masa musculara - incepatori

Din discuţiile cu sportivi care participă la concursuri, dozajul post-antrenament care s-a dovedit cel mai eficient este de g. Glutamina este un aminoacid, deci nu are efecte dăunătoare. Lucrul cel mai important este să adaugi iGlutamine în shake-ul proteic de după antrenament. Dacă poţi, bea-o cu apă înainte de antrenament şi înainte de a merge la culcare. În concluzie Oamenii din vechime aveau vraci bcaa și pierderea în greutate glutamină guru; tu ai Genius Nutrition® Spune-ne

Informațiiimportante